Maaltijd aanmaken binnen een gezin en dan delen
robzeijen
We zijn net begonnen met fitnespal. We zijn met zijn tweeën en eten dezelfde avondmaaltijd met verschillende porties, zeg 40 %, en 60%.
Ik stel vooe dat binnen de app van mijzelf ik de maaltijd aanmaken met de ingredienten. Dat gaat goed.
Ik ken mijzelf dan 0,6 portie toe. Hoe kan ik mijn partner diezelfde maaltijd 0,4 portie toekennen zonder alles opnieuw te moeten invullen bij haar. Ik heb mijn partner als vriend binnen my fitnesspal gemaakt en de maaltijd die ik aangemaakt heb gedeeld naar ‘vrienden’. Maar hoe kom ik vervolgens bij die maaltijd om voor 0,4 portie in te voeren?
Graag jullie hulp hierbij.
Ik stel vooe dat binnen de app van mijzelf ik de maaltijd aanmaken met de ingredienten. Dat gaat goed.
Ik ken mijzelf dan 0,6 portie toe. Hoe kan ik mijn partner diezelfde maaltijd 0,4 portie toekennen zonder alles opnieuw te moeten invullen bij haar. Ik heb mijn partner als vriend binnen my fitnesspal gemaakt en de maaltijd die ik aangemaakt heb gedeeld naar ‘vrienden’. Maar hoe kom ik vervolgens bij die maaltijd om voor 0,4 portie in te voeren?
Graag jullie hulp hierbij.
0
Reacties
-
Je kunt de maaltijd opslaan en dan openbaar delen, dan moeten ze het kunnen zien geloof ik. Je zult nog wel de porties moeten invullen.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora