Newsfeed werkt niet — Dutch (Netherlands)

Newsfeed werkt niet

Ik voeg een foto bij zodat er te zien is wat ik heb aangevinkt wat ik zou willen delen als newsfeed. Toch zijn alleen mijn dagen te zien. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt!

Reacties

• Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Voor het geval dat het niet opent, ik wil dus graag zichtbaar hebben als ik afgevallen ben en dat doet ie nooit
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,479 MFP Moderator
    Dit bedoel je toch? Het werkt hier wel gewoon. Je moet er wel voor afvallen sinds je laaste gewicht invoer.
    lmjhg6uiprhz.png
  • Sandraatje123
    Dat doe ik dagelijks, maar hij geeft het nooit aan. In het begin wel, maar het laatste jaar niet meer. En het maakt geen verschil of ik het opnieuw aanvink en op sla of niet en de app verwijderen en opnieuw downloaden werkt ook niet.
  • LaurensE1
    Log even uit en opnieuw in, maar dagelijks lijkt me ook weer wat overkill, zeker voor wegen...
  • Sandraatje123
    Ook dat is geprobeerd, maar zal het nogmaals doen. En zelfs onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die dagelijks wegen hun gewicht beter onder controle hebben. Vrij logisch ook aangezien zij beter kunnen corrigeren wbt hun inname.
  • Sandraatje123
    Maakt geen verschil. Zou het toch graag oplossen.
  • LaurensE1
    Voor zover ik weet werkt het dus zoals ik postte. Ik zie er wel meerdere voorbijkomen. Kan je contact opnemen met support / de klantenservice?
  • Sandraatje123
    Goede tip, ik wist niet eens dat dit kon. Inmiddels heb ik een mail gestuurd.
  • Sandraatje123
    Opgelost, blijkbaar word er geen melding gemaakt van gewichtsverlies als je hebt ingesteld je huidige gewicht te willen behouden.