Rebound — Dutch (Netherlands)

Rebound

JoeyGT350
JoeyGT350 Berichten: 1 Member
Hallo mijn naam is Joey,

Ongeveer 2 jaar geleden woog ik 108kg, ik heb toentertijd besloten een verandering te maken, en viel uiteindelijk 38kg af in 4 maanden(ik snap dat dit een stuk sneller is dan aangeraden). Ik had hiervoor al vele keren geprobeerd gewicht te verliezen, maar haakte steeds af na een korte tijd. Deze keer was het anders, ik was langzaam begonnen en na één week was ik hooked, ik ging in het begin 3x per week fietsen en was begonnen met het tellen van mijn calorieën(hier heb ik ontzettend veel van geleerd). De reden waarom ik deze keer wel gewicht kon verliezen was omdat ik een routine voor mezelf had gemaakt, hiernaast was het zien van resultaten zeer motiverend.

Het probleem is begonnen doordat ik de routine had afgebroken, dit kwam merendeels doordat ik afgestudeerd was van mijn opleiding. Ik was gestopt met calorieën tellen, ik sportte bijna niet meer en het gewicht is langzaam weer teruggekomen. Momenteel weeg ik 84kg en wil graag 12 kg afvallen.

Deze keer ga ik een meer realistisch plan volgen, momenteel heb ik alleen moeite om weer in het ritme te komen. Daarom wilde ik graag lid worden van de myfitnesspal community, en kijken of het delen van bijvoorbeeld progressie mij helpt(en eventueel anderen).

Reacties

• LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,479 MFP Moderator
    Welkom Joey, veel succes! Wat doe je naast fietsen nog meer?