Ironman here i come — Dutch (Netherlands)

Ironman here i come

Opties
TriArie
TriArie Berichten: 2 Member
Hallo allemaal,

Ik ben Arie, 40, vrijgezel, werk als projectleider bij een aannemer en kom uit Rotterdam. Laatste paar jaar is na een verkeerd uitgevoerde operatie e.e.a. in het slop geraakt v.w.b. bewegen en eten met als gevolg 26 kg aangekomen.

Nu ga ik 7 augustus 2021 aan een Ironman triathlon (3,8 km zwemmen - 180 km fietsen - 42,2 km hardlopen) meedoen in Tallinn, Estland. Tevens maak ik hier gelijk een roadtrip van richting St. Petersburg, Rusland

Nu train ik al 10 uur per week maar moet het echt in mn eten zoeken dus heb een personal trainer die mijn schema's maakt en berekend wat ik mag eten.
Inmiddels nu 2,4 kg kwijt in 2 weken, eten is weer onder controle en ga het ook weer bijhouden.

Hoop hier stukje enthousiasme te krijgen van iedereen en natuurlijk uit het feit dat die beruchte lijn van gewicht mooi zakt, leuke contacten.

Veel succes allemaal ook.

Groeten,

Arie

Reacties

  • Maujestic
    Maujestic Berichten: 11 Member
    Opties
    Wat ga je een enorme uitdaging aan! Dat vind ik super knap, zo'n uitdaging vergt een streng regime. Heel veel succes, ik ben benieuwd hoe je vorderingen zullen zijn gaande weg. Welke dingen je goed afgaan en welke kleine uitdagingen je gaande weg tegenkomt.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Arie, welkom en succes! Ik zie een mooi doel op je pad staan en flink wat uren. Houd ons op de hoogte van de voortgang!
  • jolandad68
    jolandad68 Berichten: 43 Member
    Opties
    Wat een voorbereiding, maar ook dit gaat je lukken, succes.
    En inderdaad houdt ons op de hoogte
  • vallieveropdanaf
    vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
    Opties
    Tof man! Keep us updated!!
  • Maujestic
    Maujestic Berichten: 11 Member
    Opties
    Hoe gaat het er nu mee?