Voorstellen — Dutch (Netherlands)

Voorstellen

Opties
Hoi allemaal! Alexander hier. Ik wil giga veel afvallen, zo’n 35kg. Ik ben echt veel te zwaar en heb er best last van op meer dan 1 vlak.
Ik heb hulp van Tommy van Triple Fit en ik gebruik deze app constant om mijn voeding bewust in te zetten vwb gezonde ingrediënten en hoeveelheden. Een echte eye opener wat ik allemaal leer, ik heb dus mijn hele leven hiervoor totaal verkeerd gegeten en had geen idee hoeveel energie er is sommige voeding zit... tot zover wat van mijn details.
Succes allemaal👍🏼.

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Alexander, welkom en succes. Heb je je TDEE al uitgerekend en waar ben je op uitgekomen? Dat helpt enorm!
  • rolandalexanderdh
    rolandalexanderdh Berichten: 4 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Hi Alexander, welkom en succes. Heb je je TDEE al uitgerekend en waar ben je op uitgekomen? Dat helpt enorm!
  • rolandalexanderdh
    rolandalexanderdh Berichten: 4 Member
    Opties
    Hi! Wat bedoel je met TDEE?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    oktober 2020 aangepast
    Opties
    TDEE = Total Daily Energy Expenditure. Wat neerkomt op je totaal energieverbruik inclusief je beweging/sport. Als je dat hebt uitgerekend helpt dat je om een richtlijn/startpunt te creëren voor je calorie-inname. Meestal ga je in het begin rond de -200 onder die TDEE zitten en stelt bij gaandeweg.
  • nvancauw
    nvancauw Berichten: 1 Member
    Opties
    Hallo, Ik ben Nathalie, 51jaar en heb op 5/10 ll een Gastric Bypass laten doen. Tips, ideeen, recepten altijd welkom. Fijne zondag voor iedereen
  • Raapie
    Raapie Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ben hier eigenlijk al 2,5 jaar, maar zal me even voorstellen, ik ben Linda 55 jaar en in september de draad weer opgepakt, startpunt zo’n 99 kg, inmiddels zo’n 4/5 eraf. Wil er veel af hebben maar staar me er niet blind op. Meer bewegen moet me erbij helpen naast een gezond voedingspatroon.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ook welkom @nvancauw en @Raapie - dit is het forum topic van Alexander maar we doen er niet moeilijk over :) Succes!
  • rolandalexanderdh
    rolandalexanderdh Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik was al blij met alle aandacht! Maar niet alle nieuwe berichten zijn echt voor mij...😩😉