Doel januari 2021 — Dutch (Netherlands)

Doel januari 2021

Opties
amatinss
amatinss Berichten: 27 Member
Hallo!

Sinds januari 2020 ben ik begonnen met letten op mijn eten en meer bewegen. Het gaat met vallen en op staan, maar toch ben ik al zeker blij met het resultaat. Van 126 naar 113 kilo. (Ben vrouw,21,161cm.) Aan het begin viel ik ongeveer 1 kilo per week af, maar ik merkte dat mijn vel snel slapper werd.. Daarna langere tijd gelijk gebleven, door minder focus en toch wat bang voor het vel.. Wel trouw blijven sporten. Maar hey, niet weer aangekomen en minder last van emotie eten.

Nu ben ik me weer meer aan het focussen, en ik wil graag ongeveer 0.5kg per week afvallen. Los vel kom ik niet omheen, maar het gaat ook om mijn gezondheid.

Nu heb ik als doel om in januari 2021 110 kilo te wegen, dus nog 3 kilo te gaan. Ik merk dat het fijn voor mij werkt om kleine concrete doelen te hebben.

Wat willen jullie nog kwijt deze 2 maanden? Lijkt me fijn om wekelijks even een update te doen oid.

Groetjes!

Reacties

  • karinkyara
    karinkyara Berichten: 3 Member
    Opties
    ik wil meedoen! -3kg lijkt mij een goed doel tegen jan 2021.
    ik moet echt in actie schieten... ben jarenlang ongeveer hetzelfde gebleven, maar nu 5kg meer en die zou ik er echt graag willen. (dan is het wel nog 20kg teveel :-) )

    groetjes
  • amatinss
    amatinss Berichten: 27 Member
    Opties
    Leuk! Heb je al een soort plan voor jezelf? Of uitgerekend wat je ongeveer qua kcal wil gaan eten op een dag?

    Ik eet nu zelf rond de 1800 kcal per dag, hiermee val ik gemiddeld gezien 0.5 kg af per week. Verder ga ik 3x per week naar de sportschool voor spierbehoud.

    Groetjes
  • colintje86
    colintje86 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe ook graag mee. Half juni begonnen met mijn afvalrace. Inmiddels 18kg afgevallen. Van 98 naar 80kg. Door 2 keer per week te sportenn en het begin koolhydraatarm gegeten. Ik eet nu weer koolhydraten, maar een stuk minder dan voorheen , en dat wil ik ook zo houden. Ik wil nog 10 kg kwijt. Maar zoals jij, werken korte concrete doelen het best bij mij. Voor dit jaar wil ik er nog dus 5 kwijt. Daarna zien we het wel weer.
  • amatinss
    amatinss Berichten: 27 Member
    Opties
    Wat goed dat je al 18 kg kwijt bent!! Probeer inderdaad ook qua hoeveelheid koolhydraten zo veel te eten dat je het ook kunt volhouden als je op je streefgewicht zit.

    Veel succes!