Hallo iedereen ☺️.
gylainchantal
Hallo allemaal,
Ik ben Chantal, 55 jaar en al 2 jaar op de sukkelt met mijn gewicht. Sedert de overgang en een groot persoonlijk verlies ben ik 30 kilo! bijgekomen. Ik zoek vrienden om samen af te vallen. Ik wil graag 15 kilo kwijt. Wie doet mee? Liefs xx
Ik ben Chantal, 55 jaar en al 2 jaar op de sukkelt met mijn gewicht. Sedert de overgang en een groot persoonlijk verlies ben ik 30 kilo! bijgekomen. Ik zoek vrienden om samen af te vallen. Ik wil graag 15 kilo kwijt. Wie doet mee? Liefs xx
2
Reacties
-
Welkom en veel succes!1
-
Succes Chantal,
Slechte periodes doen niemand goed.
Hoop dat je weer voldoende positieve dingen kan zien en dat helpt ook bij het verliezen van gewicht.
Je kan het!1 -
Hoi, veel succes! Je mag me zeker toevoegen als vriend. Probeer steeds kleine doelen te bedenken en vooral niet te streng voor jezelf te zijn! De eerste stap is al inzicht krijgen in je eetpatroon, en je er bewust van te worden hoeveel kcal je normaal per dag eet. Ook met alle olie/broodbeleg bijv.
Groetjes!1 -
Hallo, hoe gaat het met je doel? Mijn doel is 20-25 kg afvallen, dus mocht je het samen willen doen, je mag me altijd toevoegen.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora