Samen afvallen, doe je mee? — Dutch (Netherlands)

Samen afvallen, doe je mee?

Opties
YvetteBiancaC
YvetteBiancaC Berichten: 18 Member
december 2020 aangepast in Motivatie en steun
Hoi, ik ben Yvette, 49 jaar, 77,5 kg. De afgelopen periode ben ik aardig aangekomenen. Het stemmetje in mijn hoofd zegt al een tijdje, sporten, sporten, sporten!! Ken je dat? Ik kon t niet oppakken maar vandaag 27 dec. 2020 Heb ik een begin gemaakt en natuurlijk ga ik t volhouden! Ik ben opzoek naar maatjes om samen af te vallen. Ik wil terug naar 65kg maar dat wil ik natuurlijk stapsgewijs doen. Eerst maar 7,5 afvallen Groetjes, Yvet

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,446 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Yvette, welkom en veel succes! Goed bezig
  • xchantal92
    xchantal92 Berichten: 30 Member
    Opties
    Nog een welkom! Goed dat je ervoor bent gegaan! Hier ook bezig met afvallen.
  • YvetteBiancaC
    YvetteBiancaC Berichten: 18 Member
    Opties
    Dankjewel! Goed dat je bezig bent, wat is je plan?
  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    Welkom Yvette. De beste wensen en veel succes! Hier ook al enige tijd bezig om richting de 100kg te komen.
  • YvetteBiancaC
    YvetteBiancaC Berichten: 18 Member
    Opties
    Goedemiddag, dankjewel, voor jou ook de beste wensen voor 2021. Goed dat je bezig bent en het gaat lekken. Ik neem aan dat je een plan hebt, klopt dat? Ik heb sport 3x pw en let erg op mijn eten. Na het avondeten eet ik niets meer. Eigenlijk wil ik net als een jaar Geleden alles weer oppakken. Wat heb je met jezelf afgesproken? Groetjes, Yvet
  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    Zeker een plan. Ik sport 3 keer in de week achter in de tuin in een powerrack. Squatten, deadliften, OHP, bankdrukken en de barbellrow. Verder ben ik begonnen om het aantal stappen per dag te verhogen dus probeer veel te wandelen en wat meer te bewegen op mijn werk. Ook vast ik van 20:00 tot 12:00 de volgende dag.
  • YvetteBiancaC
    YvetteBiancaC Berichten: 18 Member
    Opties
    Goedemorgen! Heel actief dus. Dat moet goed komen. Fijne dag, groetjes, Yvet
  • xchantal92
    xchantal92 Berichten: 30 Member
    Opties
    Sorry voor de late reactie, rommelige week gehad.

    Qua voeding probeer ik geen hoofdmaaltijd over te slaan, eet ik vooral langzame koolhydraten en pak ik bij iedere maaltijd eiwitten en groenten (behalve ontbijt, dan pak ik fruit).

    Ook doe ik minimaal 2 keer per week een BBB thuisworkout. Ik ga op de fiets naar werk en het werk geeft ook veel lichaamsbeweging.

    Verder heb ik een poster van een 40-dagenpad opgehangen (ziet eruit als een boom). Iedere week start ik 1 gezonde gewoonte die ik mezelf wil aanleren. Na iedere behaalde dag ga ik 1 stapje verder en na dag 40 zet ik hem vast bij de wortels of maak ik diezelfde uitdaging een stapje moeilijker. Zo ben ik nu bezig met dagelijks minimaal 30 minuten lezen, 1,8 liter drinken en minimaal 15 minuten wandelen.
  • xchantal92
    xchantal92 Berichten: 30 Member
    Opties
    > @YvetteBiancaC zei:
    > Hoi, ik ben Yvette, 49 jaar, 77,5 kg. De afgelopen periode ben ik aardig aangekomenen. Het stemmetje in mijn hoofd zegt al een tijdje, sporten, sporten, sporten!! Ken je dat? Ik kon t niet oppakken maar vandaag 27 dec. 2020 Heb ik een begin gemaakt en natuurlijk ga ik t volhouden! Ik ben opzoek naar maatjes om samen af te vallen. Ik wil terug naar 65kg maar dat wil ik natuurlijk stapsgewijs doen. Eerst maar 7,5 afvallen Groetjes, Yvet


    Hoe gaat het? Lukt het een beetje om de juiste stappen voor jezelf te kiezen?
  • YvetteBiancaC
    YvetteBiancaC Berichten: 18 Member
    Opties
    Dag Chantal , thanks for asking. Gaat lekker, samen met man wandelen we veel. Mijn eerste doel was om na t avondeten niets meer te eten, ik moest van die gewoonte af. Dat lukt me nu aardig ik moet volhouden. De eerste paar dagen liep ik wel 80 keer (bedoel heel vaak) naar de kast om iets te eten te pakken, gelukkig heb ik niets lekkers in huis. Ik ben ook veel meer gaan bewegen , echt heerlijk! Ik heb zeker 1 jaar niet gesport maar wel heerlijk gegeten. Het stemmetje in mijn bleef zeggen, sporten, sporten sporten, ben blij dat ik weer ben begonnen. Naast t wandelen doe ik Verschillende oefeningen via YouTube. Alhoewel mijn weegschaal anders aangeeft voel ik aan mijn lijf dat ik iets kwijt ben. Ik weet niet of t vet is maar voel verlichting bij de maagstreek en mijn buik is minder dik. Vandaag naar t strand in Bergen aan zee geweest we hebben 5 km gelopen. Ik ben kapot! Ik wil nog zeggen dat ik qua eten niet echt een plan heb. Ik eet alles met mate. Jij bent ook goed bezig laten we volhouden. Chantal have a Nice weekend! Hartelijk groetjes Yvet.
  • coby960
    coby960 Berichten: 7 Member
    Opties
    Hoi hoi
    Hoe gaat het nu met je? Ben je al op de 65?
  • niekiepiekie
    niekiepiekie Berichten: 2 Member
    Opties
    Hey allemaal!
    Ben nieuw hier alhoewel ik al iets langer MFP gebruik. Ben van 94.4 nr 82.1 gegaan. Wil nr de 75! Blijf helaas nu beetje op de 82 hangen! Ben wel benieuwd naar wat voor doelen jullie hebben en hoe ver jullie al zijn! Miss kunnen we elkaar btje motiveren!☺️☺️💪🏻💪🏻 Groetjes Danique