Nieuw dus even voorstellen.
Ferdio010
Goedemiddag allemaal,
Ferry is de naam en woonachtig in Rotterdam, ik ben 32jaartjes jong.
De afgelopen 4 maanden zijn anders gegaan dan de afgelopen 15 jaar,
gestopt met roken, emotionele tegenslagen probeer ik niet weg te eten, en ben meer bezig met sport, flexibiliteit, mind awareness en probeer nu ook beter te letten op mijn voeding,
een aantal maanden geleden zat ik op een top punt van ongv. 110kilo, ik rookte en fastfood was mijn beste vriend, waarom.. tja gewoonte denk ik.. en had een mind set van ja we gaan knallen, oef ik heb een pijntje.. laat maar...
In de afgelopen 4 maanden ben ik begonnen met joggen, let meer op voeding (al is dit echt een uitdaging met wat kan en wat kan niet en hoeveel van dit en hoeveel van dat)
En doe ook thuis work outs voor flexibiliteit etc..
ik ben in mijn stoppen met roken periode gezakt naar de 105.6 kilo, en ga me binnenkort weer wegen en op meten als nieuwe start van het jaar, en het gaat me zeker beter lukken met deze app door inzicht te krijgen hoeveel ik binnen krijg..
Tips voor gezond afvallen zijn altijd welkom,
zeker tips voor makkelijke gezonde tussendoortjes of lunch maaltijden
(werk als mobiel surveillant dus heb niet altijd een magnetron in de buurt haha)
tot horens
Ferry is de naam en woonachtig in Rotterdam, ik ben 32jaartjes jong.
De afgelopen 4 maanden zijn anders gegaan dan de afgelopen 15 jaar,
gestopt met roken, emotionele tegenslagen probeer ik niet weg te eten, en ben meer bezig met sport, flexibiliteit, mind awareness en probeer nu ook beter te letten op mijn voeding,
een aantal maanden geleden zat ik op een top punt van ongv. 110kilo, ik rookte en fastfood was mijn beste vriend, waarom.. tja gewoonte denk ik.. en had een mind set van ja we gaan knallen, oef ik heb een pijntje.. laat maar...
In de afgelopen 4 maanden ben ik begonnen met joggen, let meer op voeding (al is dit echt een uitdaging met wat kan en wat kan niet en hoeveel van dit en hoeveel van dat)
En doe ook thuis work outs voor flexibiliteit etc..
ik ben in mijn stoppen met roken periode gezakt naar de 105.6 kilo, en ga me binnenkort weer wegen en op meten als nieuwe start van het jaar, en het gaat me zeker beter lukken met deze app door inzicht te krijgen hoeveel ik binnen krijg..
Tips voor gezond afvallen zijn altijd welkom,
zeker tips voor makkelijke gezonde tussendoortjes of lunch maaltijden
(werk als mobiel surveillant dus heb niet altijd een magnetron in de buurt haha)
tot horens
1
Reacties
-
Dag Ferry, zo te lezen ben je goed bezig het kan alleen maar beter gaan. Wat dacht je van fruit als tussendoortje en veel water drinken?
Groetjes, Yvet1 -
Gezonde snacks.
Snoeptomastjes
Snoepkomkommer
Worteltjes
Kan je gewoon meenemen.
Vult en is gezond2 -
hi Ferry, welkom en veel succes!1
-
corneaarts schreef: »Gezonde snacks.
Snoeptomastjes
Snoepkomkommer
Worteltjes
Kan je gewoon meenemen.
Vult en is gezond
Gisteren hebben deze jongens mijn koelkast bereikt , En als ik een dippie mis, heb ik hummus net een beetje voor de smaak
0 -
YvetteBiancaC schreef: »Dag Ferry, zo te lezen ben je goed bezig het kan alleen maar beter gaan. Wat dacht je van fruit als tussendoortje en veel water drinken?
Groetjes, Yvet
Drink gelukkig graag groene/witte thee dus en heb standaard een water fles 750ml die ik op drink per dag
Ga me best doen0 -
Top! Ga je vandaag sporten?0
-
YvetteBiancaC schreef: »Top! Ga je vandaag sporten?
Net omgekleed, ga zo een warmup doen, en dan ga ik weer naar buiten om te joggen.1 -
Goed bezig! Ik heb al gesport voor vandaag. Ik doe de oefeningen van Billy Blanks via YouTube. Geniet van je dag! Groetjes, Yvet1
-
Ferdio, check de site van voedingscentrum voor gezonde tussendoortjes er is veel variatie. https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/gezonde-voeding-en-voedingsstoffen/wat-zijn-gezonde-tussendoortjes-.aspx0
-
Goedemorgen Ferdio, wat is planning? Ga je vandaag werken? Vergeet niet je gezonde tussendoortje mee te nemen!0
-
whaaw wat een ommekeer super, dat stoppen met roken is al meer dan een schouderklop waard, je bent aardig op weg elk doel te halen als je dat al kunt, heel veel geluk0
-
Ferry als eerste nog de beste wensen.
Je bent al erg goed op weg. Water(thee) blijven drinken en inderdaad de gezonde snacks(wortelen, paprika e.d.)0 -
Ferdio, fawaka? Hoe gaat t met sporten en t eten, lukt het een beetje?0
-
> @YvetteBiancaC zei:
> Ferdio, fawaka? Hoe gaat t met sporten en t eten, lukt het een beetje?
Goed bezig om steeds te vragen hoe het gaat.
Dat is wat MFP is voor bedoeld.
Lukt het jou???1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten