Geen dieet meer — Dutch (Netherlands)

Geen dieet meer

Opties
Voor mij wordt dit afvalpoging nummer zoveel. Heb vele diëten geprobeerd met wisselend succes. De laatste was met de WW. Het resultaat was geweldig. Het eten etc ook. Alleen.........
Toen kwam mijn oudste dochter weer thuis wonen en geleidelijk kwam de klad erin. Niets meer bijhouden, gezellige avonden, vrijdagmiddagen, weekenden, wijn, hapjes,koek en snoep.
Met mijn dochter, zijn ook al deze gewoontes de deur weer uit en pak ik de draad weer op. Alleen wil ik mij de lidmaatschapskosten besparen dus ik heb nu de gratis versie van de app my fitnesspal. Want ik weet prima hoe het moet, alleen het afronden en vasthouden, gaat telkens mis. Dus nu op naar -25 en daar ga ik heel lang over doen. Ik eet gewoon gezond, gevarieerd en lekker maar hou wel bij dat het niet boven mijn Max caloriebehoefte uitkomt. En snoep, koek etc komt er niet meer in bij mij. Maar ik ga ook niet meer echt diëten want dat gejojo wil ik af

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi! Welkom en veel succes. Heb je je TDEE al uitgerekend? Google TDEE calculator en rapporteer terug wat je daar uit krijgt, dan heb je meer inzicht in wat je dagelijks kan eten.