Xcore buis kopen? — Dutch (Netherlands)

Xcore buis kopen?

Opties
Hoi allemaal!

Ik wil graag een xco buis aanschaffen omdat ik het ontzettend leuk vind om te doen en een beetje beweging blijf houden in huis. Ik zag hem ook staan in mijn lievelingskleur paars. Nu zie ik even door de bomen het bos niet meer en vroeg mij af of iemand ervaring heeft met spullen te kopen via de website house of workouts, vanuit daar wordt je naar de website shopbyhow gestuurd. Iemand ervaring met deze sites? Ben bang om geld uit te geven (rond de 75 euro) en het kwijt te zijn. Dus iemand een ervaring met deze site en verkoop van deze spullen?

Reacties

  • ErwinJ70
    ErwinJ70 Berichten: 53 Member
    Opties
    Heb je een PayPal account? Want dan zou dat geen probleem zijn. Immers ben je dan 'verzekerd.'
  • piercinggirl83
    piercinggirl83 Berichten: 26 Member
    Opties
    Nee dat heb ik helaas niet, maar dat is wel een optie als dat via hun ook kan met betalen.
  • piercinggirl83
    piercinggirl83 Berichten: 26 Member
    Opties
    Ik zie dat het bij hun niet mogelijk is om via PayPal te betalen. Kan verder ook niet veel reviews zien van ze, daarom ook de vraag of iemand weet of ze betrouwbaar zijn
  • ErwinJ70
    ErwinJ70 Berichten: 53 Member
    Opties
    ? Ik zie PayPal gewoon staan als methode. Net als VISA, IDEAL, Maestro etc. Er is een fysiek adres dat klopt. Je kunt ze bellen etc etc. Dat je omgeleid wordt naar een 'andere ' site (shopbyhow) is niet vreemd hoor. Dat is een aparte module van House of Workouts om verkoop te kunnen regelen. Lijkt mij al met al prima in orde. :)
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Via credit card is ook verzekerd.
    Als ik het niet 100% vertrouw.. gebruik ik de credit card.
    Geen product is meteen geld terug
  • piercinggirl83
    piercinggirl83 Berichten: 26 Member
    Opties
    > @ErwinJ70 zei:
    > ? Ik zie PayPal gewoon staan als methode. Net als VISA, IDEAL, Maestro etc. Er is een fysiek adres dat klopt. Je kunt ze bellen etc etc. Dat je omgeleid wordt naar een 'andere ' site (shopbyhow) is niet vreemd hoor. Dat is een aparte module van House of Workouts om verkoop te kunnen regelen. Lijkt mij al met al prima in orde. :)

    Dan heb ik dat niet goed gezien. 😉
  • piercinggirl83
    piercinggirl83 Berichten: 26 Member
    Opties
    > @corneaarts zei:
    > Via credit card is ook verzekerd.
    > Als ik het niet 100% vertrouw.. gebruik ik de credit card.
    > Geen product is meteen geld terug

    Ja klopt, maar die heb ik niet.
  • ErwinJ70
    ErwinJ70 Berichten: 53 Member
    Opties
    > @piercinggirl83 zei:
    >
    > Dan heb ik dat niet goed gezien. 😉

    Hoop dat je er veel plezier aan zult beleven! #xco
    :)
  • xchantal92
    xchantal92 Berichten: 30 Member
    Opties
    Wanneer ik bij een "nieuwe" winkel bestel ga ik eerst de betrouwbaarheid Googlen, vaak kun je op trustpilot veel vinden. Als je het echt niet vertrouwd kun je eventueel ook op een andere site kijken. Zo weet ik dat bol.com en basic fit ze online ook verkopen.
    Hopelijk krijg je de buis die je graag wilt
  • piercinggirl83
    piercinggirl83 Berichten: 26 Member
    Opties
    > @ErwinJ70 zei:
    > > @piercinggirl83 zei:
    > >
    > > Dan heb ik dat niet goed gezien. 😉
    >
    > Hoop dat je er veel plezier aan zult beleven! #xco
    > :)

    Ja vaker gedaan, super leuk!
  • piercinggirl83
    piercinggirl83 Berichten: 26 Member
    Opties
    Heb hem uiteindelijk toch besteld, na eerst met PayPal gestoeid te hebben. Kan toch helaas geen PayPal gebruiken om te betalen. Toch maar via iDeal betaald. En ja hoor! De volgende dag heb ik hem gewoon binnen! Super snelle service en precies wat ik wou! Helemaal blij!!! Ik kan beginnen 😊
  • ErwinJ70
    ErwinJ70 Berichten: 53 Member
    Opties
    > @piercinggirl83 zei:
    > Helemaal blij!!! 😊

    Good for you! Sport ze!