Nieuw in de groep — Dutch (Netherlands)

Nieuw in de groep

Opties
eviemien
eviemien Berichten: 5 Member
Hallo,ben Marleen, ben 53, en heb besloten dat ik iets moet gaan veranderen want de kilootjes vliegen eraan 😉. Ik werkte eerst als poetsvrouw wat toch erg actief is, maar door dat te belastend werd ander werk gezocht als bus begeleidster bij bijzonder onderwijs. Een dankbare job maar heel veel vrije tijd nu. En daar wringt schoentje . Veel vrije tijd#2versleten knieën#hielspoor#veel tijd op de zetel#veel goestingskes en snoepen. Ik heb een gastric Bypass sinds 12 jaar. En was toen afgevallen van 112 naar 70 kg. Ik heb dat gewicht altijd heel mooi kunnen houden en probeerde 6 keer per dag kleine hoeveelheden te eten. Maar sinds ik in 2017 ben veranderd van werk gaat het met de kiloos belachelijk snel waardoor ik nu 87 kg weeg. Ik doe geen sport maar wandel wel heel graag. Maar door hielspoor momenteel ook niet. Ik wil heel graag terug naar de 75 of toch zeker terug onder de 80. Hoop dat deze app en groep me kan motiveren om tot een mooi resultaat te komen.

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Welkom Marleen,
    Een leeftijdsgenootje 😊.

    Beperking in beweging maakt het idd wel lastig...
    Toch is 80% voeding en 20% beweging.
    Mss kan je de tijd die je hebt, gebruiken om je te verdiepen in gezonde voeding en hoe je het zelf kan maken.

    Je tijd wordt nuttig besteed en je bent bewust bezig met voeding.

    En... probeer eens te kijken naar wat je nog wel kan qua beweging.. bijvoorbeeld fietsen of zwemmen.

    Heel veel succes!!!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Marleen, welkom en succes.
  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    Hoi Marleen. Hoop dat je je doelen bereikt. Zou inderdaad fietsen(hometrainer) proberen. De app geeft een mooi inzicht wat er allemaal in producten zit. Ik heb in het begin veel dingen ingescand en was vaak verbaasd over het aantal calorieën.
  • eviemien
    eviemien Berichten: 5 Member
    Opties
    Dankjewel, heb nu sinds 14 dagen cortisone spuit gekregen en gaat nu eigenlijk super goed. Nu weer terug gemotiveerd geraken om aan wandelen te beginnen. Gelukkig komt stilaan het mooie weer eraan en blijft het langer licht s'avonds. Komt wel goed. De motivatie is er nog altijd 😉💪💪