wanneer heb ik een bepaald voedingsmiddel al gebruikt?
eddydemaerschalck
Ik heb spijtig genoeg iets te weinig variatie in mijn maaltijden. Het is dan wel zeer handig/gemakkelijk dat je maaltijden van de ene dag naar een andere datum kan kopieren.
Ik kom af en toe tot de situatie: vandaag eet ik ..... in combinatie met .... en ..... Dat heb ik (recentelijk) al gegeten, maar wanneer was dat.
Bestaat er een mogelijkheid om te zoeken wanneer een bepaald voedingsmiddel al door mij gebruikt is?
Ik kom af en toe tot de situatie: vandaag eet ik ..... in combinatie met .... en ..... Dat heb ik (recentelijk) al gegeten, maar wanneer was dat.
Bestaat er een mogelijkheid om te zoeken wanneer een bepaald voedingsmiddel al door mij gebruikt is?
0
Reacties
-
Hoi Eddy, welkom en succes. Je kunt dit zelf opzoeken door in de geschiedenis van je logboek te bekijken. MyFitnessPal geeft helaas niet aan welke datum iets voor het laatst was.0
-
@LaurensE1 bedankt voor de reactie.
Ik was er inderdaad wel al tot de ontdekking gekomen dat ik in het logboek kon kijken, maar dan moet je dag per dag scrollen (als je de datum niet weet en dat is juist wat ik wil opzoeken). Niet altijd zo handig aangezien je bijv. niet kunt zeggen dat je enkel geinteresseerd ben in de middagmaaltijden en daardoor iedere keer de layout veranderd. Ik moet bijv iedere keer naar boven scrollen om de datum terug te kunnen aanpassen.
Als ik het dus correct begrijp is dit de enige manier! Zo ja, spijtig. Misschien kan dit dan als uitbreidingstip doorgegeven worden aan de ontwikkelaars?0 -
Hoi Eddy, je kunt ook via links/rechts swipen in je voedingslogboek om naar de andere datum gaan, dan hoef je niet helemaal naar boven.
Ik zie hier zelf het nut niet van in... Je kunt misschien een weekplanning maken om afwisselend te eten? Maar ik ga het als suggestie doorgeven.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora