Wie schrijft die blijft. - 17 kg — Dutch (Netherlands)

Wie schrijft die blijft. - 17 kg

Opties
ilonameester
ilonameester Berichten: 16 Member
april 2021 aangepast in Succesverhalen
1 januari gestart op de 95 kg.
Ik ben nu dus bijna 4 maanden aan het schrijven in de mijn fitnesspallapp.
Met een enkele uitschieter houdt ik me aan de calorieën die vastgesteld zijn voor mij. Nog 3 kilo te gaan dan zit ik op mijn eerste streefdoel. Daarna ga ik wekenlijks telkens per dag 50 calorieën meer eten zodat ik als de laatste -5 kg naar een gezond gewicht bereikt heb ik rustig door kan blijven schrijven de komende jaren en kan wennen aan het nieuwe ritme met het aantal calorieën dat bij mij past om te stabiliseren. Beseffen dat ik levenslang heb is crusiaal voor mij om niet terug te vallen in een Jojo effect. Op dit moment ben ik alleen maar Trots op wat ik bereikt heb. Ben ook echt overtuigd dat ik dit wil blijven vasthouden.. gister paste ik voor het eerst in mijn eerder gekochte streefjurk.... passen... nou hij kan in elk geval dicht...dus eer ik hem echt aan kan buiten omdat het weer het toelaat is dat wel in orde.. Ik wens echt iedereen dit euforisch gevoel. Het is het schrijven waard. Mijn dochters can 19 en 17 zeiden gister nog. Hoeveel ik veranderd was... dat ik er veel jonger uit zag en me ook jonger gedraag nu. De schatten. Maar ze hebben wel gelijk.. Ik voel me ook jonger en fitter.

Dingen die ik doe...

1300 calorieën gemiddeld.
Verhouding kalorien vetten suikers 50/30/20
Elke ochtend op de weegschaal als een dagstart een mindset en bewustwording om te blijven schrijven ipv mezelf gek maken over wat er staat.
Kou lijden..
Elke dag/avond lekkere tussendoortjes zoals paar nootjes of paar snoepjes.
1x per week gewoon frietdag
Wekelijks wandelen of fietsen.
Af en toe buik/billen/benen spieroefeningen omdat alles gaat hangen... (kan niet wachten tot sportschool normaal open gaat. Ik me aan kan melden en iemand me daartoe extra kan motiveren. )

Wie schrijft die blijft.

Van maat 48 naar 38/40

Reacties