Vegan en afvallen, nog 10 kilo te gaan!! — Dutch (Netherlands)

Vegan en afvallen, nog 10 kilo te gaan!!

Opties
karlijntje27
karlijntje27 Berichten: 3 Member
augustus 2021 aangepast in Voedsel en voeding
Hoi hoi!
Ik ben Karlijn, nu bijna 1,5 jaar vegan en in de afgelopen 11 weken 14 kilo afgevallen.
Ik ga als een speer, maar merk dat het nu allemaal wat minder snel gaat. Ik ga niet naar de sportschool, maar doe alles zelf. Ik wandel veel (gisteren 28 km), fiets regelmatig en doe een paar keer per week YouTube trainingen voor de rest van mijn lichaam.
Zijn er meer mensen die geen dierlijke producten gebruiken(of die hier interesse in hebben), willen afvallen en graag hun ervaringen willen delen? Ik ben superactief op my fitness pal. Voeg al 11 weken iedere dag alles in op de app en blijf hier zeker mee doorgaan.

Groetjes,
Karlijn

Reacties

  • anjadingenen
    anjadingenen Berichten: 2 Member
    Opties
    Hi, wat goed, 11 kg in 14 weken. Ik vul al jaren mijn voeding in en merk wanneer ik dat loslaat, het vanzelf weer fout gaat, dus laat ik het niet meer los.

    Ik eet biologisch maar eet wel gewoon vlees en vis.

    Voor mijn gevoel is men niet heel actief in deze forums, maar wellicht is dat alleen maar mijn idee of kunnen we hier verandering in brengen.

    Groet, Anja.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 699 Member
    Opties
    Flink afgevallen!!!! Top.
    Het is normaal dat het afvallen moeilijker gaat,als er al zoveel kilo's af zijn.

    Dan kan je nog iets minder calorieën eten, of nog meer bewegen.

    Maar mss is evenwicht ook wel goed nu
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,446 MFP Moderator
    Opties
    Goed bezig, welkom en succes. Kleine opmerking: Promotie van zaken buiten MFP is niet de bedoeling :)
  • adri_202023
    adri_202023 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hoi Karlijn, ik ben ook vegan nu 1.5 jaar.
  • helenmeerbeek
    helenmeerbeek Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik eet ook vegan , wil nu nog 5 kg afvallen.