Vegan en afvallen, nog 10 kilo te gaan!!
karlijntje27
Hoi hoi!
Ik ben Karlijn, nu bijna 1,5 jaar vegan en in de afgelopen 11 weken 14 kilo afgevallen.
Ik ga als een speer, maar merk dat het nu allemaal wat minder snel gaat. Ik ga niet naar de sportschool, maar doe alles zelf. Ik wandel veel (gisteren 28 km), fiets regelmatig en doe een paar keer per week YouTube trainingen voor de rest van mijn lichaam.
Zijn er meer mensen die geen dierlijke producten gebruiken(of die hier interesse in hebben), willen afvallen en graag hun ervaringen willen delen? Ik ben superactief op my fitness pal. Voeg al 11 weken iedere dag alles in op de app en blijf hier zeker mee doorgaan.
Groetjes,
Karlijn
Ik ben Karlijn, nu bijna 1,5 jaar vegan en in de afgelopen 11 weken 14 kilo afgevallen.
Ik ga als een speer, maar merk dat het nu allemaal wat minder snel gaat. Ik ga niet naar de sportschool, maar doe alles zelf. Ik wandel veel (gisteren 28 km), fiets regelmatig en doe een paar keer per week YouTube trainingen voor de rest van mijn lichaam.
Zijn er meer mensen die geen dierlijke producten gebruiken(of die hier interesse in hebben), willen afvallen en graag hun ervaringen willen delen? Ik ben superactief op my fitness pal. Voeg al 11 weken iedere dag alles in op de app en blijf hier zeker mee doorgaan.
Groetjes,
Karlijn
7
Reacties
-
Hi, wat goed, 11 kg in 14 weken. Ik vul al jaren mijn voeding in en merk wanneer ik dat loslaat, het vanzelf weer fout gaat, dus laat ik het niet meer los.
Ik eet biologisch maar eet wel gewoon vlees en vis.
Voor mijn gevoel is men niet heel actief in deze forums, maar wellicht is dat alleen maar mijn idee of kunnen we hier verandering in brengen.
Groet, Anja.1 -
Flink afgevallen!!!! Top.
Het is normaal dat het afvallen moeilijker gaat,als er al zoveel kilo's af zijn.
Dan kan je nog iets minder calorieën eten, of nog meer bewegen.
Maar mss is evenwicht ook wel goed nu0 -
Goed bezig, welkom en succes. Kleine opmerking: Promotie van zaken buiten MFP is niet de bedoeling0
-
Hoi Karlijn, ik ben ook vegan nu 1.5 jaar.0
-
Ik eet ook vegan , wil nu nog 5 kg afvallen.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training