Lunch
gupvaltaf
Ontbijt is bij mij vaak iets van kwark, fruit en granola. Fruit verschilt elke dag
Avondeten vaak halve bord groente en 1/4vlees en 1/4 aardappelen of pasta. Ook macaroni enz maak ik in deze verhouding.
Zo heb ik een beetje hou vast voor mezelf. Weet ik dat ik voor mij goede verhoudingen heb
Maar de voor de Lunch heb ik nog niks gevonden wat voor mij werkt. Nu eet ik vaak een salade of een soepje met brood. Maar merk vaak dat ik na een uur al honger heb. Terwijl ik dat niet heb bij het ontbijt en avondmaal.
Wat kan ik anders doen
Avondeten vaak halve bord groente en 1/4vlees en 1/4 aardappelen of pasta. Ook macaroni enz maak ik in deze verhouding.
Zo heb ik een beetje hou vast voor mezelf. Weet ik dat ik voor mij goede verhoudingen heb
Maar de voor de Lunch heb ik nog niks gevonden wat voor mij werkt. Nu eet ik vaak een salade of een soepje met brood. Maar merk vaak dat ik na een uur al honger heb. Terwijl ik dat niet heb bij het ontbijt en avondmaal.
Wat kan ik anders doen
0
Reacties
-
Volkoren wrap met tonijn of zalm of gerookte kip bijvoorbeeld? Met wat sla, tomaat, uitje, kappertjes is dat echt lekker.
Omelet met groenten?
Boekweit pannenkoeken?
Weet niet wat je al dan niet graag eet, maar dit zijn wat dingen die bij mij regelmatig als lunch gegeten worden.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora