Voorstellen — Dutch (Netherlands)

Voorstellen

Pjetrof
Pjetrof Berichten: 2 Member
Hoi,
Mijn naam is Pjetrof. Ben 53 jaar, 1meter 83 en weeg 128 kg. Heb in 2017 diabetes gekregen. Van medicatie tot nu insuline spuiten.
De alarmbel dus om dringend gewicht te verliezen. Heb problemen met onderste ledematen. Osteoporosis, artrose en knieprothese. Fietsen wandelen gaat niet of toch heel beperkt. Zwemmen is de psychologische drempel mijn overgewicht. Hoop hier steun en ideeën te kunnen opdoen.

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,441 MFP Moderator
    Hi Pjetrof, welkom en veel succes!
    In plaats van denken in beperkingen, wat gaat wel? Kan je liggend oefeningen doen misschien? Misschien handig om in de sportschool een afspraak te maken met wat wat er mogelijk is voor jou? Probeer positief dingen in te zien, dat is al de helft van de motivatie.
  • Pascalvaltaf
    Pascalvaltaf Berichten: 10 Member
    > @Pjetrof zei:
    > Hoi,
    > Mijn naam is Pjetrof. Ben 53 jaar, 1meter 83 en weeg 128 kg. Heb in 2017 diabetes gekregen. Van medicatie tot nu insuline spuiten.
    > De alarmbel dus om dringend gewicht te verliezen. Heb problemen met onderste ledematen. Osteoporosis, artrose en knieprothese. Fietsen wandelen gaat niet of toch heel beperkt. Zwemmen is de psychologische drempel mijn overgewicht. Hoop hier steun en ideeën te kunnen opdoen.

    Ik snap de drempel, maar niemand zal je gek aan kijken als je aan jezelf werkt. Alleen maar respect ;)
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 697 Member
    Of je nu dik dun rond vierkant geel wit zwart of weet ik veel bent, mensen denken altijd wat over je, het is aan jou om je er wel of niet druk om te maken.
    Laat los en ga aan de slag!
    Je kan het 💪