Recepten en tips! — Dutch (Netherlands)

Recepten en tips!

rochellevlieger
rochellevlieger Berichten: 1 Member
Hey!

Mijn naam is Rochelle en ik ben nieuw op MFP. Al eerder heb ik een kha/keto dieet gevolgd waarmee ik toch 14,5 kg mee ben afgevallen, na de zomervakantie ben ik het grip op dit dieet compleet verloren en vind ik het moeilijk om opnieuw te starten. Nu hoop ik dmv deze app weer op de goede rit te raken door calorieën te tellen.

Echter ben ik nog wel zoekende in hoe de app werkt, wat ik moet doen en sta open voor tips! Ook ben ik erg inspiratieloos als het gaat om receptjes en dergelijke dus mocht je lekkere receptjes en/of tips hebben laat het vooral weten!

Groetjes.

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,438 MFP Moderator
    Hi Rochelle, welkom en veel succes!
  • Anketrieshealthy
    Anketrieshealthy Berichten: 6 Member
    Hey Rochelle, welkom! Zelf heb ik momenteel Hello Fresh wat ik erg handig vind, daar hebben ze ook caloriebewuste recepten. Op de website van AH kun je ook veel inspiratie opdoen! Ik zou het in het begin vooral gewoon simpel proberen te houden qua gerechten, dan is de kans ook minder groot dat er toch iets in je gerecht zit wat veel meer calorieën bevat dan je had gedacht.
    Wat je ook zou kunnen doen is je dag al vooruit plannen zodat je kunt zien of dat qua calorieën werkt. Op een gegeven moment weet je wel ongeveer wat wel en niet verstandig is.