Tussendoortje
gupvaltaf
Wat zijn de voordelen van geen tussendoortjes eten? Val je dan inderdaad beter af? Of is dat een fabel?
Ik ben in 2020 begonnen met ww. Uiteindelijk na 1,5 gestopt. Bijna 15 kilo afgevallen maar stond met ww 9maanden helemaal stil. Kwam niks aan en viel niks af.
Nu blijf ik ook heel erg stabiel maar zou graag 5 tot 10kilo willen afvallen. Zou geen tussendoortjes die laatste zet kunnen geven omdat je lichaam moet zoeken naar energie? Of is dat niet waar?
Ik ben in 2020 begonnen met ww. Uiteindelijk na 1,5 gestopt. Bijna 15 kilo afgevallen maar stond met ww 9maanden helemaal stil. Kwam niks aan en viel niks af.
Nu blijf ik ook heel erg stabiel maar zou graag 5 tot 10kilo willen afvallen. Zou geen tussendoortjes die laatste zet kunnen geven omdat je lichaam moet zoeken naar energie? Of is dat niet waar?
0
Reacties
-
Tsja, wat bedoel je met een tussendoortje.
Mijn tussendoortjes bestaan uit snoeptomaatjes, wortel, komkommer courgette.
Ik ga daar goed op.
Drink daarbij veel water. Eet tijdens de maaltijd, eiwitrijk.
Als je tussendoortjes neemt met toegevoegde suikers, heb je meer trek in nog meer. Althans, dat is bij mij zo.
Als je echt onder je calorieën doel zit, inclusief boter olie etc. Dan kan er mss iets anders aan de hand zijn, waarom je niet afvalt. Bezoek aan de huisarts is dan wellicht raadzaam.
Succes!!!1 -
Het draait onder de streep om een calorietekort. Of dat nu met of zonder tussendoortje is. Als je niet meer afvalt heb je je onderhoud bereikt en daarmee dus géén energietekort meer. Reken je energiebehoefte eens uit en ga ongeveer 200-300 onder je tdee zitten.2
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora