Voeg me toe! — Dutch (Netherlands)

Voeg me toe!

Opties
Be_Lynn
Be_Lynn Berichten: 1 Member
februari 2023 aangepast in Stel jezelf voor
Dag allemaal,

Ik ben Lynn, bijna 35 jaar en mijn doel is om 12 kg af te vallen voor 26 mei 2023.
Liefst zou ik al 5-7 kg kwijt zijn voor 21 maart. De laatste keer dat ik onder de 66kg woog was in 2019. De mooie jurken, toffe shortjes en topjes passen al lange tijd niet meer. Ik werk dus aan mijn energie, figuur, humeur en zomerkleding !
Ik ben best wel sportief maar mijn probleem is de voeding (en de vele wijntjes). Ik ben benieuwd wnaar het effect van 1 maand gezonde voeding en geen alcohol.
Stuur gerust een vriendschapsverzoek :# !!

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Een halve kilo per week is goed te doen.
    Bereken je tdee en ga er 200 a 300 calorieën onder zitten.
    Alles wat je eet noteren...wegen..
    Als je niet afvalt na 2 weken, dan naar 500 tekort op een dag.. enzovoort
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Welkom en succes! Let op, het zal niet heel snel gaan aan het begin en is erg wennen. Beter dan je doel wat bijstellen en voor langere tijd volhouden :)
  • Jack_S88
    Jack_S88 Berichten: 5 Member
    Opties
    Zoals hier al is gezegd. De enige manier om echt af te vallen is een calorieën tekort. Het kost je slechts 0 minuten om een snicker te laten liggen. Maar om deze snicker er weer af te trainen moet je ongeveer een uur op de loopband. De meeste winst is dus te halen door je voeding aan te passen. Ik zie ook veel mensen een gewicht als doelstelling hebben. Maar op ieder persoon zou dat zelfde gewicht weer heel anders staan. Ik zou een vet % als doelstelling maken. 25% is een mooie doelstelling voor een vrouw. Succes en zet hem op!
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Als je echte onbewerkte producten gaat eten. Zal je mindersnel over je calorieën heen gaan. Groot voordeel is tevens dat je cravings naar suiker afnemen.
    Af en toe een wijntje kan, binnen je calorieën doel.
    Je kan je doel per dag bekijken, maar ook per week.
  • Clairekerckhoff
    Clairekerckhoff Berichten: 9 Member
    Opties
    Succes! Ik ga onderzoeken hoe ik je een vriendschapsvoorstel stuur!
  • sanderbrust
    sanderbrust Berichten: 10 Member
    Opties
    Klinkt snel zoveel kilo’s afvallen! Hopelijk lukt het je :)