Grafiek gewicht — Dutch (Netherlands)

Grafiek gewicht

Opties
beledxp1
beledxp1 Berichten: 2 Member
Sinds een tijdje past de Y-as van de Gewichtsgrafiek op het dashboard zich niet meer aan tussen mijn maximum en minimum gewicht.
Daardoor worden de pieken afgetopt en vind ik de grafiek niet meer interessant.
Dit probleem vind je ook op fora op internet.
De oplossing om dan een download te maken en de csv naar excel om te zetten, is niet wat ik wil. De graph moet in één tik op mijn smartphone beschikbaar zijn. Eerst werkte dit perfect, wat is er veranderd?

Reacties

  • beledxp1
    beledxp1 Berichten: 2 Member
    Opties
    :) de grafiek functie werkt terug ! Thanks
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,447 MFP Moderator
    Opties
    Mooizo! Succes verder.
  • Welis
    Welis Berichten: 4 Member
    Opties
    Steeds muteert een historisch gewicht naar een andere waarde. Nu bijvoorbeeld 8 april. Vandaag teruggezet van 64 naar de juiste waarde 66 kg. Morgen bij het openen van het dashboard springt de waarde van 8 april dan weer ongevraagd naar 64 kg. En over een maand of zo gebeurt dit met een historische datum in april. Weet iemand raad?
    Vriendelijks Welis
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,447 MFP Moderator
    Opties
    Hmmm... Nog nooit van gehoord. Heb je integraties die gewicht ergens vandaan halen?
  • Welis
    Welis Berichten: 4 Member
    Opties
    Dank voor uw suggestie. MFP integreert mijn trainingsgegevens. Dan zou het inderdaad kunnen dat MFP daar op een of andere at random wijze zo maar ook mijn gewicht vandaan leest en op een historische datum integreert
    Maar dat mag toch niet de bedoeling zijn. In de polar app staat inderdaad 64 kg. Heb dat getal nu maar eens gewijzigd in 66,6 kg om na te gaan of MPF daar nu mee op de proppen gaat komen. Wordt vervolgd. Vriendelijks Welis
  • Welis
    Welis Berichten: 4 Member
    Opties
    Hmm...het probleem lijkt verholpen nu ik mijn gewicht dagelijks ook in de polar app aanpas wordt dit niet meer lukraak door MFP ingelezen op een datum in het verleden. So far so good. Maar het blijft vreemd. Zal in de toekomst eens zien wat er gebeurt wanneer ik mijn gewicht in de polar app niet meer dagelijks update, want in principe is dat voor de werking van de polar app niet vereist.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,447 MFP Moderator
    Opties
    Er komt ergens nieuwe data vandaan, dus met die integratie lijkt me dat de oorzaak. Maar vaak worden die aangepast en moeten geupdate worden aan een of twee kanten van de integraties, dus er zijn vaker problemen mee.
  • ESlingerland5151
    ESlingerland5151 Berichten: 1 Member
    Opties
    Waar kan ik gewicht bijhouden?