Determined to succeed — Dutch (Netherlands)

Determined to succeed

Opties
malikaiaqi52
malikaiaqi52 Berichten: 1 Member
Hallo ik ben Malika. Sinds mijn menopauze enorm last van gewichtstoename en na talloze voedingsdeskundigen en diëtisten, wat niet werkte; hoofdpijn v te weinig eten, maagkrampen edm via een vriend deze app pas 3 dgn geleden opgestart met terug goede hoop! Het is nog wat zoeken en veel vragen stellen maar blijkt te lukken. Nu nog bewijzen zien en dan ben ik helemaal gelukkig! Dacht dat ik eeuwig met zoveel gewicht verder zou moeten leven. Hopelijk bewijst deze app het tegenovergestelde. Alle raad of tips welkom! Groetjes

Reacties

  • FlowerScottie
    FlowerScottie Berichten: 6 Member
    juli 2023 aangepast
    Opties
    Hey Malika,

    Ik kan je bevestigen dat calorieën in vs calorieën uit (CICO)echt werkt. Ik heb nu een ander account bij MyFitnessPal aangemaakt, maar ik ben 2 maanden bezig en er 5 kilo af. Qua cm ook, want ik pas in een maat minder.
    In het verleden heb ik weight watchers gedaan. Dat werkte voor mij niet, omdat je dan punten aan het eten bent, in plaats van voedsel.
    Ik wens je veel succes.

    Ik raad je aan om na acht uur ‘s avonds niet meer te eten en dit 12 uur vol te houden, dus tot acht uur ‘s morgens de dag erna. Dit werkt bij mij, zodat ik niet ga snaaien.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,447 MFP Moderator
    Opties
    Welkom en succes!
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    > @malikaiaqi52 zei:
    > Hallo ik ben Malika. Sinds mijn menopauze enorm last van gewichtstoename en na talloze voedingsdeskundigen en diëtisten, wat niet werkte; hoofdpijn v te weinig eten, maagkrampen edm via een vriend deze app pas 3 dgn geleden opgestart met terug goede hoop! Het is nog wat zoeken en veel vragen stellen maar blijkt te lukken. Nu nog bewijzen zien en dan ben ik helemaal gelukkig! Dacht dat ik eeuwig met zoveel gewicht verder zou moeten leven. Hopelijk bewijst deze app het tegenovergestelde. Alle raad of tips welkom! Groetjes

    Ik ben in opleiding voedingsdeskundige , ben wel benieuwd naar je ervaringen en waarom het niet werkt. Hetgeen ik in de opleiding leer is vaak allang achterhaalt en ben het daar niet mee eens, omdat er betere en nieuwere inzichten zijn.

    Ik heb adviezen gezien van diëtiste, waarvan ik denk... hoe kom je erbij..
    Maar goed..

    Calorieën in en uit, is een goede basis.. maar ook adviezen heb je nodig om je voedingspatroon langzaam aan te passen met de juiste producten. Advies op maat dus en alternatieven bieden, zodat je geen honger hebt.

    Ik ben met de opleiding gestart vanwege sport, ziekte, geneeskrachtige werking van voedingsmiddelen, allergie, etc.

    Ik lees veel wetenschappelijke onderzoeken over de diverse patronen.
    Zoals IF
    Keto
    Mediterrane
    Koolhydraatarm
    Onbewerkte producten
    En probeer ze ook allemaal uit, om erachter te komen waar iemand met een dieet tegen aanloopt.

    Ik ben er daarom van overtuigd, dat het in kleine stapjes moet. Ipv in 1 keer het roer om. Het is een aanpassing van je levens en voedingspatroon , en dat doe je niet zomaar.