Buddy’s gezocht: helpen wij elkaar met de (laatste) kilootjes? — Dutch (Netherlands)

Buddy’s gezocht: helpen wij elkaar met de (laatste) kilootjes?

Opties
Vrouw (30) | Doel: 67kg (-5KG) | fulltime job | alleenstaand | Sport 3 - 5 x pw (krachttraining & hardlopen)

Vind jij het leuk om elkaar te motiveren? Let's connect!

Ik heb al een gezonde levensstijl (ik sport regelmatig en ik eet gezond) – maar ik ben ook een echte levensgenieter én een flinke snoeper. Wat dat betekent? Veel drankjes, etentjes en chocolade ;-)

De laatste paar kilo’s afvallen vind ik daarom lastig.

Eenmaal in de flow met voeding bijhouden , lukt afvallen vaak wel: ik raak erg gemotiveerd van resultaten zien. Echter heb ik ook vaak momenten dat ik het weer loslaat. Snoepen, mezelf ‘volvreten’ (ook met 'gezond eten) of veel drinken.

Daarom ben ik op zoek naar MFP buddies. Voor mij werkt 'sociale controle' & motivatie vanuit anderen erg goed en ik zou het fijn vinden om elkaar te helpen!
0uzw66jj29o3.png

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,447 MFP Moderator
    Opties
    Welkom en succes!
  • divo20
    divo20 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hallo, bij mij stagneerde het afvallen ook een tijdje, toen ben ik begonnen met voedsel te wisselen voor iets wat minder koolhydraten had. Dat werkte prima en ik ben toen begonnen met intermittent fasting. Dat deed wonderen.
  • GoldenGuy
    GoldenGuy Berichten: 4 Member
    Opties
    Hoi,

    Ik herken mezelf daarin. Ik laat het wat hangen tot ik denk:oei. Terug erin vliegen. Lets get those kilo's together. 💪🏻