De laatste loodjes — Dutch (Netherlands)

De laatste loodjes

Opties
7fdv7gkfmc
7fdv7gkfmc Berichten: 1 Member
Haai allen,
Ik ben Cindy, 49 jaar, ben 161cm groot, en weeg nu 57 kg. Sinds december 2022 bezig met het overwinnen van mijn suikerverslaving. Toen woog ik 65 kg, en zat helemaal niet lekker meer in mijn vel.

De eerste week was een hel. Constant knallende hoofdpijn, en extreem moe. Vanaf week 2 ging het ietsje beter, en heb ik een personal trainer ingeschakeld.

Het ging mij al die tijd best goed af, maar nu wil ik verder zonder die toch wel prijzige trainingen. En ja, je hoort het al, dat vind ik knap lastig. Heb het hardlopen wel weer opgepikt, nu zo’n 3x in de week, ongeveer 5 à 6 km.

Maar… Ik merk dat ik wederom niet meer kan weerstaan aan de lekkere traktaties en snoeperijen op mijn werk, en daar baal ik stiekem van. Want merk het ook weer gelijk aan mijn buikomvang. Ben niet dik ofzo, maar net teveel vet rond mijn buik, en mijn huid begint te “blubberen”, wat ik verschrikkelijk vind.
Heb altijd hele strakke huid gehad, en wil die, voor zover dat nog kan op mijn leeftijd, weer terug.

Zodoende ben ik hier terechtgekomen. Mijn doel is vooral mijn voeding goed te krijgen, en de suiker uit mijn hoofd te bannen.
Ik hoop hier de nodige motivatie te vinden om dit tot een goed einde te
kunnen brengen 😁

Groetjes,
Cindy.

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,447 MFP Moderator
    Opties
    Hi Cindy, welkom en succes! Als je vragen hebt, kun je ze hier stellen.

    Is een optie om naar groepslessen te gaan met dezelfde work-out opbouw ipv personal training?

    Wat betreft je huid, let op dat het dit ook een verandering is vanwege leeftijd; we blijven niet allemaal zoals onze 20er-jaren.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Een strakke huid of liever gezegd een gezonde huid kan zeker.

    Als je overstapt van suiker en bewerkt, naar vers en onbewerkt, zoals groene groenten , Al je huid dankbaar zijn.

    Als je weer strakker in je vel wilt komen,
    Ga dan meer krachtsport doen fan duursport.

    Het laatste is weer wel goed voor je conditie