Even voorstellen — Dutch (Netherlands)

Even voorstellen

Opties
pimgroot
pimgroot Berichten: 4 Member
Hallo allemaal, mijn naam is Pim Groot. Sinds juni dit jaar actief bezig met het bijhouden van mijn voeding in MFP met als doel om 7 kilo af te vallen en om te kijken of ik voor mijn 40e een sixpack kan bouwen ;)
Toen ik startte woog ik 95.5 kilo, inmiddels zit ik op 90 KG. Het bewust worden van dat wat je naar binnen werkt op een dag is zo belangrijk en geeft je controle over je gewicht. Daarnaast is beweging en krachttraining erg belangrijk. Ik ga 4x p.w. naar de sportschool en maak dagelijks een wandeling van minimaal 30 min.
Tips en andere ervaringen hoor ik graag!
Op naar dat sixpack!

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,448 MFP Moderator
    september 2023 aangepast
    Opties
    Hi Pim, welkom en succes! Als je vragen hebt, kan je ze hier stellen.
    Een sixpack is een aardig doel, dan moet je naar een flink laag vet percentage, hoe ga je dat bereiken? Wat doe je qua voeding?
  • pimgroot
    pimgroot Berichten: 4 Member
    Opties
    Hey Laurens, dank je wel!
    Het plan is om (zwaar) te blijven trainen en om onder m'n calorieën behoefte te blijven. Momenteel heb ik in de app ingesteld, 2200 kcal.
    Qua voeding veel groenten, kip en vis en weinig koolhydraten. Met 1x in de week een dag dat ik mag eten waar ik zin in heb.
    Percentage moet idd laag, ik begon op 23% en zit nu op 18% en wil naar de 10%.
    Mocht je nog tips hebben hoor ik het graag.
    Groetjes!
  • MrsMuscle2023
    MrsMuscle2023 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hi Pim!

    Wat leuk om je doel te lezen als bijna 40 jarige, hier ook een bijna 40 jarige en weer begonnen met bodybuilding.
    Mijn doel is ook verlagen vetpercentage en opbouwen spiermassa. Ik train 3 keer in de week en wandel ook elke dag!
    Qua kcal zit ik op 1650. Dat is goed vol te houden :)
    Heel veel succes en ben venieuwd naar je progressie!
  • pimgroot
    pimgroot Berichten: 4 Member
    Opties
    Hey Mirjam,

    Leuk dat je reageert! En wat leuk dat we hetzelfde doel hebben. Knap van je dat je het bodybuilden weer oppakt. Lijkt me best intensief en dat helemaal met die dagelijkse kcal inname.
    Ben wel benieuwd wat je qua voeding neemt? Heb je speciale dingen die je eet, recepten? En wat juist niet?
    En cheatday? Ga je dan helemaal los?

    Ook benieuwd naar jouw proces en vorderingen!

    Heel veel succes iig! En plezier natuurlijk!

    Groetjes!
  • MrsMuscle2023
    MrsMuscle2023 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hi Pim,
    Ik heb je een PM gestuurd.
    Sportieve groet.
  • pimgroot
    pimgroot Berichten: 4 Member
    Opties
    Hey Mrs.💪🏼
    Ik heb jou ook een PM gestuurd 😉🤓

    Groetjes!