Dag iedereen — Dutch (Netherlands)

Dag iedereen

Opties
Hallo, ik ben Niki. Al mijn hele leven lang een jojo geweest op vlak van mijn gewicht, 15 jaar lang anorexia gehad, maar daarna steevast een maatje 38. Nu ben ik ziek geworden en mede door medicatie en bedlegerig te zijn ben ik 35 kg bijgekomen. Ik woog begin dit jaar 103 kg… om van te duizelen, laat staan nog een goed zelfbeeld aan over te houden. Sinds kort ben ik aan het revalideren en doe ik oefentherapie om mijn spieren terug op te bouwen. Graag zou ik in mei 2025 nogmaals naar de USA trekken voor een rondreis, maar daarvoor moet ik natuurlijk fit zijn. Ik weeg er nu 89 kg en zou graag nog 20 kg kwijt willen. Hopelijk vind ik hier wat steun en aanmoediging in mijn avontuur. Tot gauw! Groetjes, Niki

Reacties

  • MrsMuscle2023
    MrsMuscle2023 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hi Niki,

    Allereerst wat super goed van je dat je al 14kg kwijt bent! 💪En wat fijn om te lezen dat je aan het revalideren bent.

    Wat een mooi vooruitzicht in mei 2025. Als je voor die tijd 20kg afgevallen wilt zijn betekent dat een afname van ongeveer een kg er maand. In theorie zou dit haalbaar moeten zijn 😀

    Heb je al voor ogen hoe je dit zou willen aanpakken? Heb je al kleine subdoelen voor jezelf gemaakt? Dit maakt de kans op slagen vaak groter.

    Ik snap heel goed dat de gewichtstoename iets doet met je zelfbeeld. Maar ik wil je ook op het hart drukken dat er zoveel meer belangrijk is dan alleen die kg's op de weegschaal! Probeer niet te streng te zijn voor jezelf.

    Lieve groet.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,447 MFP Moderator
    Opties
    Hi Niki, welkom en succes! Als je vragen hebt, kan je ze hier stellen.
    Wat zijn je doelen?