Tussendoortjes — Dutch (Netherlands)

Tussendoortjes

Opties
Zou het niet beter zijn om meerdere 'tussendoortjes' te kunnen selecteren?
Zodat niet alle tussendoortjes samen staan.

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Wat bedoel je precies? Je kan zelf de verdeling maken, tussendoortjes als categorie gebruiken of niet.
  • Blitzinga
    Blitzinga Berichten: 5 Member
    Opties
    Ik weet niet of dat alleen bij premium is, maar je kan nog wat extra invul blokken maken. Ik heb bijvoorbeeld tussendoortjes opgesplitst in dranken en snacks. Volgens mij kan je er nog 2 bij maken.
  • vancaneghemstephen
    vancaneghemstephen Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik heb premium maar ik vind niet hoe een extra blok aan te maken

    > @LaurensE1 zei:
    > Wat bedoel je precies? Je kan zelf de verdeling maken, tussendoortjes als categorie gebruiken of niet.

    Nu zie ik maar 1 blok tussendoortjes.
    Persoonlijk heb ik sochtends een tussendoortje, smiddags, en mss later nog 1.
    Nu valt dit allemaal onder dezelfde blok wat niet zo overzichtelijk is wat nu juist waar gegeten is. ( ook wat calorie totaal voor dit tussendoortje)

    Ook is dit meestal een selectie uit 'mijn maaltijden'. Hier komt dan ipv de naam van de maaltijd alle ingrediënten die er inzitten.
    Ook niet zo overzichtelijk als er meerdere tussendoortjes staan.
    Misschien 3 blokken tussendoortjes zou beter zijn om elk tussendoortje in een apparte blok te plaatsen, zodat de macro's ook overeenkomen met dat ene tussendoortje.
  • vancaneghemstephen
    vancaneghemstephen Berichten: 3 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Wat bedoel je precies? Je kan zelf de verdeling maken, tussendoortjes als categorie gebruiken of niet.

    Ik plan mijn maaltijden daags voordien in.
    Mijn 3 'hoofdmaaltijden' + tussendoortjes.
    Ik zou het beter vinden mochten er 2 of 3 blokken met tussendoortjes staat.
    Zodat de calorieen/macros overzichtelijk blijven dan alles in 1 tussendoortje te plaatsen.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Wat bedoel je precies? Je kan zelf de verdeling maken, tussendoortjes als categorie gebruiken of niet.

    Ik plan mijn maaltijden daags voordien in.
    Mijn 3 'hoofdmaaltijden' + tussendoortjes.
    Ik zou het beter vinden mochten er 2 of 3 blokken met tussendoortjes staat.
    Zodat de calorieen/macros overzichtelijk blijven dan alles in 1 tussendoortje te plaatsen.
    Ga naar Eten -> Instellingen.
    Pas daar de maaltijdnamen aan.
    Of ga via deze link: https://www.myfitnesspal.com/nl/account/diary-settings
    Weet niet precies waar het in de apps staat.