Was het myfitnesspal die voorheen een invulbare fitness-oefeningenschema had? — Dutch (Netherlands)

Was het myfitnesspal die voorheen een invulbare fitness-oefeningenschema had?

Opties
Goedemorgen,
Nog voor coronatijd gebruikte ik een app waarbij je een schema van kracht- en cardio-oefeningen zelf kon aanmaken. De oefeningen kon je dan ook organiseren op het aantal sets, herhalingen, gewicht. Je kon ze daarbij door te swipen de oefeningen in een andere volgorde zetten en er zelf ook nog aantekeningen bij plaatsen. Dit was voor mij de beste fitness app ever alleen kan ik deze nergens meer vinden.

Nu dacht ik dat het Myfitnesspal heette maar kan er nergens over iets vinden behalve dat ik hier Workout routines zie staan maar niet in de hedendaagse app terug kan vinden. Is het zo dat dit onderdeelvan Myfitnesspal niet meer van toepassing is of was het toch een andere app?

Nu gebruik ik Egym fitnessapp van de sportschool zelf en die lijkt er wel op maar alleen medewerkers van de sportschool kunnen de oefeningen aanmaken, wijzigen, verplaatsen en je kunt hiermee geen aantekeningen bij zetten. Ook kan ik deze niet koppelen aan Myfitnesspal. Balen dus. Wat wel leuk van deze Egym app is dat iedereen van de sportschool activiteitspuntenkrijgt en op een ranglijst weergegeven wordt en dat werkt wel motiverend wanneer je competitiegevoelig bent.

Maar goed, mijn vraag is dus klopt het dat Myfitnesspal voorheen wel een zelf aan te maken fitnessoefeningen-planner had en niet meer bestaat of bestaat het nog wel maar zit ik verkeerd te zoeken? In dat geval wil ik graag weten waar ik het vinden kan.

Groet, Roy ;)

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Roy!

    Bij de app: Er staat bij "Meer" in het menu "Workout Routines" in de app (4e van boven, nog niet vertaald), waar oefeningen tussen staan. Die zou je kunnen gebruiken. Als je dan naar My Routines gaat, kun je zelf oefeningen toevoegen (sommige hebben een video / uitleg), en daarbij reps (herhalingen) en instructies / notities toevoegen of meerdere sets maken. Dat bedoel je, denk ik?

    Je kunt het ook voor laptop / computer / pc hier vinden: https://www.myfitnesspal.com/nl/exercise/mine

    Helaas synchroniseert dit niet met andere apps, je kan het schema van Egym nabouwen.

    Succes!