Keto in combinatie met intermittend vasten — Dutch (Netherlands)

Keto in combinatie met intermittend vasten

Opties
Hello , ik ben nieuw hier en kan blijkbaar nog niet goed overweg met de app . Ik heb gisteren mijn eten dat ik geconsumeerd heb ingegeven en volgens de app zou ik bijkomen ipv afvallen . In eet tussen 12 u en 18 :30 u . Alles was keto en eigenlijk bitter weinig ( geen hongergevoel) en toch zou ik aankomen ? Ik snap dit echter niet !!!

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,448 MFP Moderator
    Opties
    Hoi! Welkom.

    Heb je uitgerekend wat je TDEE en BMR is? Daarmee reken je uit wat je per dag zou moeten eten om af te vallen. Daarna kan je instellen wat je doelen zouden zijn, en als je je daaraan houdt, zou je moeten afvallen. Een TDEE rekenmachine (tdee calculator) is online makkelijk te vinden. Die van MFP zelf werkt niet geweldig.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Keto en IF is een prima combinatie.
    Wat mfp zegt is 1.
    Wat de weegschaal zegt is 2.

    Reken even uit met een tdee calculator (google) Wat je benodigde calorieën zijn.

    De doorslag is en blijft het aantal calorieën per dag. Dit geldt voor elk dieet.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Met een keto dieet worden er niet echt calorieën geteld maar koolhydraten.

    Ik vind het zelf best lastig om niet meer dan 30 gram koolhydraten per dag te eten.

    2 weken keto en dan 2 weken koolhydraatarm en dan weer 2 weken keto, bevalt mij beter.

    Het klopt dat je geen honger gevoel meer hebt. Dat komt door de vetverbranding en dus een lage bloedsuikerspiegel.