Synchronisatie tussen smartphone One Plus en tablet Samsung
Greeteken
Hallo, ik ben reeds begin november lid van jullie betalende app! Ik vind dit een geweldige app om te zien hoeveel je per dag eet, dikwijls sta je er niet bij stil hoeveel calorieën je binnen hebt met iets te eten. Dit brengt je tot denken even!
Maar er is één ding dat ik raar vind en dat mij stoort, hij synchroniseert nu van smartphone naar tablet of omgekeerd, maar het duurt even. Wel vind ik raar dat de tijd niet mee synchroniseert...hij zet dan ''geen tijd'' bij al je ingegeven maaltijden. Dus op één apparaat staat de tijd ingevuld en bij de andere waar je synchroniseert vermeld hij 'geen tijd''.
Zou u dit even kunnen nachecken aub? Dit zou in de app toch goed moeten functioneren.
Hopend op een positief antwoord,
Mvg Greet
Maar er is één ding dat ik raar vind en dat mij stoort, hij synchroniseert nu van smartphone naar tablet of omgekeerd, maar het duurt even. Wel vind ik raar dat de tijd niet mee synchroniseert...hij zet dan ''geen tijd'' bij al je ingegeven maaltijden. Dus op één apparaat staat de tijd ingevuld en bij de andere waar je synchroniseert vermeld hij 'geen tijd''.
Zou u dit even kunnen nachecken aub? Dit zou in de app toch goed moeten functioneren.
Hopend op een positief antwoord,
Mvg Greet
0
Reacties
-
Hi Greet, welkom.
Dit heb ik nog niet eerder gezien. Je kunt kijken bij de FAQ hiervoor of contact opnemen met support.
Succes!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes