Help, gelogde data niet zichtbaar!
lucianotheone
Hallo,
Sinds vanmorgen zijn al veel maaltijden verdwenen. Je ziet bovenin wel mijn genuttigd calorieën.
Maar bij de maaltijdnamen zie je dat deze voor de helft of niet meer zijn ingevuld.
Zo zie ik bijv. Bovenin dat ik 2000 calorieën heb genuttigd, maar onder de maaltijden zie je voor 1000 calorieën aan maaltijden. De overige maaltijden zijn verdwenen!
Ook zijn de macro getallen hierdoor beïnvloed. Ik eet elke dag minimaal 200-210 gram eiwit, maar zie nu in het voedingswaarde overzicht een totaal van maar 135g eiwit.
Dit allemaal sinds vanmorgen!
Iemand een tip hoe ik dit weer kan herstellen? Heb klantenservice geprobeerd te benaderen via de app zelf maar geen idee of mijn bericht tijdig wordt behandeld. Ik heb dit nodig ivm coaching!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Sinds vanmorgen zijn al veel maaltijden verdwenen. Je ziet bovenin wel mijn genuttigd calorieën.
Maar bij de maaltijdnamen zie je dat deze voor de helft of niet meer zijn ingevuld.
Zo zie ik bijv. Bovenin dat ik 2000 calorieën heb genuttigd, maar onder de maaltijden zie je voor 1000 calorieën aan maaltijden. De overige maaltijden zijn verdwenen!
Ook zijn de macro getallen hierdoor beïnvloed. Ik eet elke dag minimaal 200-210 gram eiwit, maar zie nu in het voedingswaarde overzicht een totaal van maar 135g eiwit.
Dit allemaal sinds vanmorgen!
Iemand een tip hoe ik dit weer kan herstellen? Heb klantenservice geprobeerd te benaderen via de app zelf maar geen idee of mijn bericht tijdig wordt behandeld. Ik heb dit nodig ivm coaching!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
0
Reacties
-
Hoi, welkom.
Vervelend dat dat gebeurd is. Welk precieze onderdeel bedoel je, het Logboek?
Misschien dat er iets uit de database verwijderd is, waren er eigen maaltijden/producten die je toevallig verwijderd hebt?
Als er maaltijden weg gaan uit het logboek, gaan de hoeveelheid van je ook omlaag, dat hoort wel zo te werken. Maar in jouw geval zijn de maaltijden verdwenen helaas.
Kun je de app geheel afsluiten en opnieuw openen? Misschien dat er een probleem is qua synchroniseren.
Anders zou je ook de app kunnen verwijderen van je telefoon en opnieuw installeren.
Meer kan ik helaas niet doen.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes