Hoi! — Dutch (Netherlands)

Hoi!

Opties
altariel1987
altariel1987 Berichten: 1 Member
Nou heb ik al jaren een account op MFP, maar ik zie nu voor het eerst dat er een heel forum bij zit! Ik ben Jenn, 37 en sl bijna mijn hele volwassen leven in gevecht met de kilo’s. Na jaren van diëten en jojo-en heb ik mezelf beloofd dat ik nooit meer op dieet hoef, maar ik doe wel mijn best om gezond te eten en bewegen. Ik wilde vooral gezond leven en lekker in mijn vel zitten, en minder focussen op het getal op de weegschaal. Dat werkte mentaal in ieder geval heel goed, en mijn gewicht bleef stabiel en zakte soms zelfs wat. Helaas een paar jaar terug mede door problemen met bewegen toch weer kilo’s erbij gekregen. Na een operatie beweeg ik weer lekker en intussen ben ik ook weer 12 kilo kwijt, en doe ik weer lekker wat ik daarvoor ook deed. Maar om gezondheidsredenen moet er toch echt ook even focus op de kilo’s, dus momenteel houd ik fanatiek mijn voeding en beweging bij, en eet ik met een negatieve energiebalans. Ik overweeg gli te gaan doen. Geen idee wat ik hier op het forum hoop te vinden, maar ik hou in ieder geval van contact met gelijkgestemden, dus hoi!

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Welkom Jenn, succes!