Betalingswijze veranderen
hanskoevoets7281
Hi, ik wil mijn abonnement en de betaling daarvan veranderen. Niet meer via credit of debetcard maar via apple pay. Er wordt geschreven dat ik eerst de andere betalingsmethode moet verwijderen. Kan iemand mij opweg helpen hoe dan? Kom er niet uit.
Daarnaast zijn er ook een aantal abonnementen die verlopen zijn en die ik ook graag wil verwijderen. Daarvoor ontbreekt elke knop die je maar kunt bedenken. Deze wil ik niet meer hebben staan in mijn overzicht van overzichten van mijn abonnementen. Ik heb het vermoeden dat deze de nieuwe betalingswijze in de weg zit. #HELP!
Daarnaast zijn er ook een aantal abonnementen die verlopen zijn en die ik ook graag wil verwijderen. Daarvoor ontbreekt elke knop die je maar kunt bedenken. Deze wil ik niet meer hebben staan in mijn overzicht van overzichten van mijn abonnementen. Ik heb het vermoeden dat deze de nieuwe betalingswijze in de weg zit. #HELP!
0
Reacties
-
Hoi, dit ziet eruit als een probleem met je Apple telefoon en niet met MyFitnessPal.
Je kunt informatie bij Apple inwinnen hoe je dit kan veranderen en oplossen. Succes!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora