56 dagen - van 118KG naar 102 kilo

Amkratos
Ik woog 118 kilo en besloot de knop om te zetten. Sport nu bijna 2 maanden (56 dagen) 5x in de week 32 minuten op een crosstrainer die ik heb aangeschaft. Daarnaast doe ik 2x per week een uur lang kracht oefeningen met dumbbels. Deze app helpt mij om elke dag rond de 1500kcal te eten en toch genoeg goede voedingsstoffen binnen te krijgen. Ik drink alleen water en zwarte koffie. Hierdoor ben ik nu al 16 kilo afgevallen en voel ik me fitter dan ooit!
Man, 180cm, 26jr
Man, 180cm, 26jr
7
Reacties
-
Wat goed! Lekker bezig. Ook mooi zo succes verhalen te hebben.0
-
Update na 210 dagen: Ben verder afgevallen naar 85 kg en heb ongeveer 4 kg extra aan spiermassa gekweekt. Ik heb nu een vetpercentage van 16% en zie er afgetraind uit met een sixpack en grote armen.
Dit zeg ik niet om op te scheppen maar hopelijk draagt mijn verhaal bij aan het succes van een ander. Met genoeg doorzettingsvermogen en consistentie kan je binnen 200 dagen echt veel meer bereiken dan je denkt!
Succes met jullie doelen!5 -
> @RemyJanssen4960 zei:
> Update na 210 dagen: Ben verder afgevallen naar 85 kg en heb ongeveer 4 kg extra aan spiermassa gekweekt. Ik heb nu een vetpercentage van 16% en zie er afgetraind uit met een sixpack en grote armen.
> Dit zeg ik niet om op te scheppen maar hopelijk draagt mijn verhaal bij aan het succes van een ander. Met genoeg doorzettingsvermogen en consistentie kan je binnen 200 dagen echt veel meer bereiken dan je denkt!
> Succes met jullie doelen!
Nice man! Heb je voor en na fotos? Goede inspiratiebron!0 -
Echt heel goed bezig! Bedankt voor het delen. Is heel motiverend.0
-
Pascalvaltaf schreef: »> @RemyJanssen4960 zei:
> Update na 210 dagen: Ben verder afgevallen naar 85 kg en heb ongeveer 4 kg extra aan spiermassa gekweekt. Ik heb nu een vetpercentage van 16% en zie er afgetraind uit met een sixpack en grote armen.
> Dit zeg ik niet om op te scheppen maar hopelijk draagt mijn verhaal bij aan het succes van een ander. Met genoeg doorzettingsvermogen en consistentie kan je binnen 200 dagen echt veel meer bereiken dan je denkt!
> Succes met jullie doelen!
Nice man! Heb je voor en na fotos? Goede inspiratiebron!
-> Bedankt! Ik zie je bericht helaas nu pas, excuus. Ik heb van te voren wat oncharmante foto's gemaakt voor mezelf, was nooit de bedoeling om deze te delen dus reken me er niet op af
Ik raad iedereen die hier ook mee bezig is om echt elke week een paar foto's te registreren in Myfitnesspal want dat helpt echt om gemotiveerd te blijven. Daarom ben ik ook best bereid om mijn voor/na foto's te delen (geblurd)
Op de na foto's weeg ik 83 KG (180CM)
2 -
Wauw, wat knap zeg!! Goed bezig!1
-
Wat een transformatie, wat een mooie beloning van al t harde werk!1
-
Geweldig ! Dit geeft mij inspiratie dat het kan !0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 846 Stel jezelf voor
- 324 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies