Ik zoek een buddy — Dutch (Netherlands)

Ik zoek een buddy

myrkurinn
myrkurinn Berichten: 2 Member
Hallo,

Ik ben goedele, 36 jaar oud en mama van een zoontje van 3 jaar.
Ik heb in de laatste 10 jaar reeds verschillende methoden geprobeerd om af te vallen, maar het lukt me niet om stabiel te blijven. Ik ben nu op m'n zwaarste gewicht ooit: 89kg.

Ik wil nu echt blijvend gewichtsverlies. Ik wil zeker niet strak lijnen of crashdieten, maar wel langzaamaan gaan, kleine stapjes nemen, en vooral blijvend mijn levensstijl aanpassen.

Ik zoek hier buddy's met dezelfde ingesteldheid, zodat we elkaar kunnen motiveren. Mijn grootste probleem is mijn chocolade- en suikerverslaving, en ik ben ook gewoon vrij lui... :) Dus mensen die tips hebben om hiermee om te gaan, mogen me zeker contacteren !

Succes iedereen ;)

Reacties

• Anneke244
    Anneke244 Berichten: 1 Member
    Hoi Goedele, ik was met Keto en IF gestart. Ik heb géén trek in zoetigheid want met Keto beperk je heel erg de koolhydraten. Dus er is geen suikerpiek. Door goede vetten en eiwitten blijf je vol. Het is heel goed vol te houden.
    Misschien een levenstijl die voor jou ook goed werkt.

Groetjes Anneke
  • sofiegits
    sofiegits Berichten: 1 Member
    Dag Goedele. Ik sluit me aan bij wat Anneke zegt. Ik doe ook al paar weken intermittent fasting en ik eet 40% eiwitten, 40% koolhydraten en 20% vetten. In de app kan je dat zien bij de macro's. Ik eet ongeveer 1300 a 1400 calorieen. Ik ben sinds half augustus 6kg kwijt. Veel succes.
  • myrkurinn
    myrkurinn Berichten: 2 Member
    Hallo,
    Dankjewel voor jullie reacties! IF lijkt me moeilijk aangezien ik echt wel graag ontbijt, en 's avonds ook met mn zoontje wil samen eten. Ik focus momenteel gewoon op gezond eten en minder chocolade. Om me nu 100% aan keto te houden dat hou ik nooit vol :') strakke dieetschema's werken niet goed voor mij.

Maar ik ben vandaag wel al gaan sporten!

Groetjes