Van 108kg naar 76 kg in 7 maand — Dutch (Netherlands)

Van 108kg naar 76 kg in 7 maand

nmhdejong
nmhdejong Berichten: 1 Member
Hallo, mijn name is Nathan; 21 jaar oud en ik ben vorig jaar juni begonnen met afvallen. Ik woog op een gegeven moment 108kg door medicijngebruik, overeten en stress. Ik begon hier mentale en lichamelijke klachten door te krijgen.

Dus uiteindelijk besloten het roer om te gooien, waarop ik nu op 76kg zit. Nog niet mijn streefgewicht nog 9kg te gaan maar ik zit nu bijna op een gezond gewicht! Ik heb hierbij wel wat ondersteuning gehad vanuit zorgverleners in verband met mijn hoge startgewicht maar nu gaat het zelfstandig vrij goed!

Ik hoop mijn streefgewicht nog te kunnen bereiken in de komende maanden maar merk al veel positieve effecten. Maar het voelt ook een beetje vreemd om niet meer echt zo dik te zijn, nou ben ik natuurlijk nog niet slank maar als ik naar kleding kijk denk ik nog steeds van dat ik bijvoorbeeld een XXL nodig heb en er vervolgens achterkom dat een M prima past. Hebben meer mensen hier last van? Zo ja gaat dit na een tijdje weer weg?

Voor de rest ben ik erg blij met mijn gewichtsverlies!

Groeten,
Nathan

Reacties

• Pascalvaltaf
    Pascalvaltaf Berichten: 15 Member
    > @nmhdejong zei:
    > Hallo, mijn name is Nathan; 21 jaar oud en ik ben vorig jaar juni begonnen met afvallen. Ik woog op een gegeven moment 108kg door medicijngebruik, overeten en stress. Ik begon hier mentale en lichamelijke klachten door te krijgen.
    >
    > Dus uiteindelijk besloten het roer om te gooien, waarop ik nu op 76kg zit. Nog niet mijn streefgewicht nog 9kg te gaan maar ik zit nu bijna op een gezond gewicht! Ik heb hierbij wel wat ondersteuning gehad vanuit zorgverleners in verband met mijn hoge startgewicht maar nu gaat het zelfstandig vrij goed!
    >
    > Ik hoop mijn streefgewicht nog te kunnen bereiken in de komende maanden maar merk al veel positieve effecten. Maar het voelt ook een beetje vreemd om niet meer echt zo dik te zijn, nou ben ik natuurlijk nog niet slank maar als ik naar kleding kijk denk ik nog steeds van dat ik bijvoorbeeld een XXL nodig heb en er vervolgens achterkom dat een M prima past. Hebben meer mensen hier last van? Zo ja gaat dit na een tijdje weer weg?
    >
    > Voor de rest ben ik erg blij met mijn gewichtsverlies!
    >
    > Groeten,
    > Nathan

Wow wat ontzettend goed. En snap dat je hoofd nog wat moet aanpassen. Kon je foto niet openen. Maar top man!
  • irisportier
    irisportier Berichten: 2 Member
    Wat goed van je. Echt een mooie prestatie!