Slowchat — Dutch (Netherlands)

Slowchat

Opties
hi all... is het misschien leuk om een slowchat topic te openen? om te kletsen over vanalles en nogwat?

ik ben wel benieuwd naar waar iedereen vandaan komt hier :)

ik kom uit Vlissingen, en ik woon nu in Delft na eerst in Den Haag gestudeerd te hebben. Ik werk in Gorinchem. (veeeel te lange woon-werk rit.. I know!)
«13456789

Reacties

  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Hiero een een echte Delvenaar (geboren, getogen en woonachtig in Delft) en werkzaam in Den Haag / Leidschendam op het Forepark. Goed fietsbaar heb ik in het verleden uitgevonden en zometeen, als het weer redelijk weer is en ik een kilo of 20 lichter ben, ga ik ook weer lekker fietsen. Op dit moment vind mijn kont het allemaal niet zo heel tof, dat fietsen :P
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Laat ik Delft dan ook maar even toevoegen aan mijn verhaaltje ;) Ik ben geboren in Delft, maar dat is het dan ook. Grootste deel van mijn leven gewoond Vinkeveen, waar ik nu ook woon. Op kamers gezeten in Bergambacht, jaar gestudeerd in L.A. en drie maanden gestudeerd in Lahti (Finland). En ben nog steeds student helaas, hopelijk snel klaar en dan op zoek naar een baan.
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Dan ben ik de eerste die niks heeft met Delft ;)
    Geboren in Naarden, maar ben daar maar een paar dagen gebleven ;) Woon in Almere en studeer in Amsterdam, bijna klaar met mijn studie, maar ga daarna meteen weer verder met een andere studie (ook in Amsterdam).
    Verder heb ik een jaartje in het noorden van Zweden (Kiruna) gewoond/gestudeerd, voornamelijk om mijn Zweeds te verbeteren (ik heb zowel de Nederlandse als de Zweedse nationaliteit).
  • mirandatje
    mirandatje Berichten: 28
    Opties
    Zeker wel leuk dit!! Begint steeds meer op een grote familie te worden!!

    Laat ik dan niet achterblijven.
    Geboren in Rotterdam en vrijwel mijn hele leven in Hoogvliet gewoond (een uitstapje naar Rotterdam van een half jaar).
    En nee....sorry ik heb ook niets met Delft....behalve dan dat ik het zeker wel een leuke stad vind!! ;-)
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Duidelijk dat de eerste meeting in Delft is dus! ;)
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Ik heb totaaal geen talenknobbel, maar als ik een taal zou moeten leren dan zou ik voor Zweeds gaan! Ik vind dat zo mooi/leuk klinken!
  • elkevn
    elkevn Berichten: 58 Member
    Opties
    Met Finland en Zweden achter de rug, zal ik de laatste maar even toevoegen :-D…ik heb 2 jaar in Noorwegen gewoond met mijn man. Toen ik zwanger was zijn we weer naar Nederland gekomen omdat we graag dichter bij de familie wilden wonen, maar ik kijk er op terug als een fantastische tijd!
    Verder geboren in Veenendaal en daar wonen we nu ook weer. Lekker centraal in het land…bevalt prima :-).
  • ienie63
    ienie63 Berichten: 24 Member
    Opties
    Hee wat grappig, de wereld draait om Delft! Daar heb ik op de middelbare school gezeten, woonde toen in het Westland. Woon al heel lang in Leiden nu, gezellige stad hoor. En ik werk op een paar km van huis, heel geschikt als fietstochtje dus, hoewel daar aardig de klad in heeft gezeten het afgelopen jaar. Auto met muziekje aan was ook wel comfortabel ;-)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Delft rules 8-)
  • Marieke8419
    Marieke8419 Berichten: 4 Member
    Opties
    Geboren en getogen in Friesland. Op mijn 17de besloten dat het tijd werd om op mezelf te gaan wonen en vertrokken naar Emmen, wat daarna nog Groningen, Drachten en Assen werden ;-)....
    Woon nu in Rotterdam, werk in Wageningen en een aantal dagen in de week in Meppel. Veel te veel reistijd dus....
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Ik sluit me aan: geboren en getogen in Rotterdam. Vervolgens ben ik voor de studie en liefde naar Leiden verhuisd. Helaas was de liefde op een gegeven moment op en de studie bijna klaar... toen kwam ik in Den Haag terecht, waar ik ook werkte. Inmiddels woon ik nog steeds in Den Haag maar werk ik in Hoofddorp...heerlijk woon-werkverkeer ;)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ik sluit me aan: geboren en getogen in Rotterdam. Vervolgens ben ik voor de studie en liefde naar Leiden verhuisd. Helaas was de liefde op een gegeven moment op en de studie bijna klaar... toen kwam ik in Den Haag terecht, waar ik ook werkte. Inmiddels woon ik nog steeds in Den Haag maar werk ik in Hoofddorp...heerlijk woon-werkverkeer ;)

    Zeg....zijt gij alweer wat beter?
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Ik sluit me aan: geboren en getogen in Rotterdam. Vervolgens ben ik voor de studie en liefde naar Leiden verhuisd. Helaas was de liefde op een gegeven moment op en de studie bijna klaar... toen kwam ik in Den Haag terecht, waar ik ook werkte. Inmiddels woon ik nog steeds in Den Haag maar werk ik in Hoofddorp...heerlijk woon-werkverkeer ;)

    Zeg....zijt gij alweer wat beter?

    Natuurlijk...docenten zijn net artsen: slecht in ziek zijn.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Natuurlijk...docenten zijn net artsen: slecht in ziek zijn.
    Hahahaha :D Goed bezig. Geen kippesoep langsbrengen vanavond dus :P
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Nee niet nodig, maar lief van je. Ik word vanavond gevoederd op mijn werk ivm open avond.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Nee niet nodig, maar lief van je. Ik word vanavond gevoederd op mijn werk ivm open avond.
    Nu maar hopen dat het een beetje gezond is :D
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Nee niet nodig, maar lief van je. Ik word vanavond gevoederd op mijn werk ivm open avond.
    Nu maar hopen dat het een beetje gezond is :D

    Het schijnt vanavond Marokkaans te worden en morgen Indisch.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ach, het is iig geen pizza :D
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Ach, het is iig geen pizza :D

    ...of patat...

    verdorie nou heb ik trek...
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    goed te zien dat mensen eindelijk snappen wat "slowchat" betekent. ga zo door! :)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ik snap wel wat slowchat is hoor :P Ik doe niks anders op fok :P
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Dooie boel hier :P Goeiemorgen allemaal! Vandaag lekker een dagje vrij. Ze komen weer wat werkzaamheden uitvoeren aan huis vanmiddag dus besloot ik lekker vrij te nemen. Zometeen ff de markt bezoeken en dan vanmiddag op de bank met een boek :)

    En hopelijk tussen de buien door nog ff een goeie wandeling.
  • marshal75
    marshal75 Berichten: 27 Member
    Opties
    Goedemorgen! Vandaag heb ik ook dagje vrij. Nou ja vrij ... Boodschappen, poetsen, wassen. Vanmiddag zwemles van mijn dochter. Inhoudelijk is dat een uurtje zwetend zitten wachten totdat de les klaar is.
    De gedachten is om vanmiddag nog even te gaan hardlopen en anders zie ik dat boek ook wel zitten.
    Ben benieuwd wat ervan terecht komt .... Planningen zijn om er van af te wijken :-)
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Misschien dat ik ook wel even een boek ga lezen! Mijn stapel te lezen boeken wordt namelijk steeds groter.
  • marshal75
    marshal75 Berichten: 27 Member
    Opties
    Stap 1 is klaar. De boodschappen. Nu twijfel ... Eerst gaan hardlopen of vanmiddag als de kids weer op school zitten.