Slowchat - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Slowchat

Opties
2456789

Reacties

  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Klinkt heerlijk dat vrij zijn.. ik heb het gevoel dat mn Jetlag een Jetlag heeft want ineens vnadaag is alles zo zwaar en vermoeiend!!!

    NAJA! back to work!

    oh en ik heb nog een land toe te voegen: Duitsland!

    Ben geboren in het zkh in Amsterdam (1,5 mnd te vroeg) toen naar Nieuw-Vennep door na 3 weken couveuze en toen 3 jaar in Duitsland gewoond van m'n 3e-6e. Daarvandaan Leiden, Oegstgeest (het langst, 10 jaar ongeveer) en daarna op kamers in 3 verschillende plekken in Den Haag. Toen een appartement in Denhaag/Rijswijk en nu woon ik 2 jaar in een echt grotemensenhuis in Alphen aan den Rijn.

    Ook lekker centraal, veel mooie gebieen hier in het groene hart en met de trein is alles goed te doen.. of op de motor... of met de auto.. ter fiets.. :')

    NOU! ik ga weer werken :(
  • marshal75
    marshal75 Berichten: 27 Member
    Opties
    Gekozen voor eerst hardlopen in het zonnetje. Wie weet wat voor weer de middag zou brengen. Het lijkt een goede keus want inmiddels is het bewolkt.

    Ik heb niet veel landen en/of plaatsen toe te voegen. Ik ben geboren, opgegroeid en nog steeds woonachtig in Oosterhout (NBr). Tijdens mijn studie heb ik wel 4 jaar in Utrecht doorgebracht maar mijn bedje bleef in Oosterhout. En dat zal waarschijnlijk ook wel zo blijven, het bevalt ons uitstekend hier.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Lekker blauwe bessen en bramen gehaald op de markt. Morgen door de yoghurt :9 En ik wilde nog wandelen. Ben in slaap gevallen op de bank en nu heb ik geen zin meer :(
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Ahhh kommop!! Dat jij elke dag zo stug doorgaat mag niet stoppen!! Ik viel ook in slaap in de trein ..gebeurt me nooit!! Bewegen helpt miss wel ff :) als jij gaat doet ik ook nog ff fietsen buiten!!
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Geniaal want nu regent het ;/
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ahhh kommop!! Dat jij elke dag zo stug doorgaat mag niet stoppen!! Ik viel ook in slaap in de trein ..gebeurt me nooit!! Bewegen helpt miss wel ff :) als jij gaat doet ik ook nog ff fietsen buiten!!
    Nee. Vandaag ff niet. Morgen weer. Ben ook al op de fiets naar de stad geweest.
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Sow. das wel ver, van jouw huis naar de stad ;)

    Net cursus gehad en ik ga zometeen sportscholen bekijken.. Ga switchen want de sportschool waar ik nu zit heeft niet de apparatuur die ik nodig heb :(
  • mirandatje
    mirandatje Berichten: 28
    Opties
    toch wel benieuwd wat jullie zoal lezen!
  • marshal75
    marshal75 Berichten: 27 Member
    Opties
    Op dit moment: bitter van Victoria Farkas. Nederlandse schrijfster, thriller speelt zich af in Nederland.
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Ik lees nu: Voor ik ga slapen van S.J. Watson (een thriller)

    Gaat over een vrouw die een ongeluk heeft gehad en elke ochtend als ze wakker wordt zijn haar herinneringen gewist van de dag ervoor. Ze is getrouwd met een man (al meer dan 20 jaar) en door haar geheugen verlies is ze volledig afhankelijk van hem. Zonder dat haar man het weet ziet ze regelmatig een dokter en hij adviseerde haar een dagboek bij te houden en uiteindelijk komt ze er dan achter dat haar man haar niet alles vertelt.
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Daar is een film van... 50 first dates :'-)
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Daar is een film van... 50 first dates :'-)

    Dat is toch geen thriller :P Het geheugen verlies is ook niet helemaal hetzelfde als in die film. Er komt wel een film van met Nicole Kidman & Colin Firth.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    toch wel benieuwd wat jullie zoal lezen!

    Tom Clancy - Dubbele Dreiging op dit moment. Alsmede diverse kookboeken om ideeen op te doen voor een etentje :)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Net, met regenjas en in de regen dus, nog even een avondwandelingetje van 4 km gemaakt. Lekker rustig wel 8-)
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Klinkt als een leuk boek louisette :) En ik denk dat ik dan voor de film ga ;).
    Ik moet wel zeggen met dyslectie zou heth toch wel wat beter zijn om wat meer te gaan lezen maar voor werk zit ik laatste tijd al veel door te spitten en heb er dan savonds minder zin in.

    Maar uhh... kookboeken... etentje.. waneer gaan we n date prikken met z'n allen?! :-D.
  • miekelientje
    miekelientje Berichten: 12 Member
    Opties
    Boek lezen? Daar heb ik alleen in de vakantie tijd voor.. :(

    Qua landen voeg ik niet zoveel spannends toe, wel hoeken van Nederland die nog niet genoemd zijn. Ik ben een geboren en getogen Brabander (Den Bosch), alleen voor de studie ben ik naar Utrecht verhuisd. Daar heb ik 7 jaar gewoond (en nog gewerkt in Vlaardingen, hoor ik toch een beetje bij al die westerlingen hier) tot ik mijn prins op het witte paard tegenkwam. Anderhalf jaar terug zijn we gaan samenwonen in Enschede, nu hebben we een dorpje verderop gaan wonen.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Maar uhh... kookboeken... etentje.. waneer gaan we n date prikken met z'n allen?! :-D.
    Als jij een topic opent :P
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    toch wel benieuwd wat jullie zoal lezen!

    Ik heb de laatste tijd veel boeken gekocht maar nog niks ervan gelezen haha. Lees eigenlijk alleen als ik in de trein zit, maar ben de laatste tijd weinig met de trein geweest ;)

    Ben nu bezig met; De afperser van John Grisham. Het eerste hoofdstuk is in ieder geval heel goed, maar verder ben ik nog niet gekomen ;)
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Trouwens nog gefeliciteerd pdehoog met je 100ste forum post ;)
  • mirandatje
    mirandatje Berichten: 28
    Opties
    Grappig dat een boel van jullie toch voor de trillers gaan.
    Ben zelf meer van de chicklit. Lekker in bed voor het slapen gaan nog een paar minuutjes lezen. Heerlijk!
    Ben nu bezig in "ik zal je nooit vergeten" van Cecelia Ahern. Moest er even inkomen maar is toch een lekker weg te lezen boek!
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Ik heb "nijntje gaat naar de dierentuin" bijna uit. Ook best spannend hoor!

    ;)

    Ik ben op t moment op zoek naar 1984 in de engelse versie.. Ben onwijs geïnteresseerd in het genre (films met soortgelijk thema enzo) , maar t boek nooit gelezen.

    Daarnaast ga ik binnenkort beginnen in "starting strength" van Mark Rippetoe. Is de powerlift-bijbel :)
  • mirandatje
    mirandatje Berichten: 28
    Opties
    Als ik "nijntje gaat naar de dierentuin" ga lezen kan ik niet meer slapen! Iets te spannend voor mij!
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Trouwens nog gefeliciteerd pdehoog met je 100ste forum post ;)
    Jeetje. Post ik hier ook al zoveel? Misschien toch maar werken de volgende keer :P
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Ik heb "nijntje gaat naar de dierentuin" bijna uit. Ook best spannend hoor!

    ;)

    Ik ben op t moment op zoek naar 1984 in de engelse versie.. Ben onwijs geïnteresseerd in het genre (films met soortgelijk thema enzo) , maar t boek nooit gelezen.

    Daarnaast ga ik binnenkort beginnen in "starting strength" van Mark Rippetoe. Is de powerlift-bijbel :)

    Ik had 1984 in het Engels. Zat bij de Black birds van mijn examenjaar. Vorig jaar weggegeven anders had je m mogen komen halen. Misschien heb ik m wel als e book

    Ik lees van alles: Kathy Reichs, Tess Gerrits, Maeve Binchy.... heb sinds vorig jaar een e reader en dat is op vakantie een uitkomst
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Grappig dat een boel van jullie toch voor de trillers gaan.
    Ben zelf meer van de chicklit. Lekker in bed voor het slapen gaan nog een paar minuutjes lezen. Heerlijk!
    Ben nu bezig in "ik zal je nooit vergeten" van Cecelia Ahern. Moest er even inkomen maar is toch een lekker weg te lezen boek!

    Ik heb ook best wel wat chicklits versleten, vooral in de zomer vind ik dat lekker lezen!