Slowchat - Pagina 4 — Dutch (Netherlands)

Slowchat

Opties
1246789

Reacties

  • Lyla_
    Lyla_ Berichten: 41
    Opties
    Oh kijk Rene, dat is op zich wel goed advies! Ik ben wel zo iemand die liever niet naar de sportschool gaat, dus dan zal het wonder thuis moeten gaan gebeuren. Heb je daar nog tips voor?

    Enne.. ik ben niet bang dat ik een spierbundel word hoor, haha. Spieren heb ik al een lange tijd niet meer gezien;)
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Oh kijk Rene, dat is op zich wel goed advies! Ik ben wel zo iemand die liever niet naar de sportschool gaat, dus dan zal het wonder thuis moeten gaan gebeuren. Heb je daar nog tips voor?

    Enne.. ik ben niet bang dat ik een spierbundel word hoor, haha. Spieren heb ik al een lange tijd niet meer gezien;)

    zonder gewichtjes kan je al veel doen, denk aan squats, lunges, opdrukken, etc. youtube search maar eens op "bodyweight excercise" :)

    eventueel kettlebell oefeningen, heb je tig filmpjes van op internet.. gewoon voor 25 euro 2 kettlebells van een kg of 4 per stuk halen en 20 minuutjes om de 2 dagen aan de slag voor de TV met een dvdtje of iets dergelijks :) er is vannalles te doen waarvoor je niet naar de sportschool hoeft :)

    en wat betreft spierbundel. veel dames geven dat als standaard antwoord als je "spiermassa" zegt .. je denkt dan ook aan spierballen, maar stiekem loopt dat dus zo'n vaart niet... maar ik roep het er altijd maar even bij.. voor ik mensen afschrik ;-)
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    en wat betreft spierbundel. veel dames geven dat als standaard antwoord als je "spiermassa" zegt .. je denkt dan ook aan spierballen, maar stiekem loopt dat dus zo'n vaart niet... maar ik roep het er altijd maar even bij.. voor ik mensen afschrik ;-)

    Kijk naar mij ;) gaat écht niet snel! en vrouwen krijgen heel ander soort vorm als ze spieren opbouwen en niet zo 'bulky' en 'vierkant' zoals eignelijk alleen mannen dat kunnen.
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    en wat betreft spierbundel. veel dames geven dat als standaard antwoord als je "spiermassa" zegt .. je denkt dan ook aan spierballen, maar stiekem loopt dat dus zo'n vaart niet... maar ik roep het er altijd maar even bij.. voor ik mensen afschrik ;-)

    Kijk naar mij ;) gaat écht niet snel! en vrouwen krijgen heel ander soort vorm als ze spieren opbouwen en niet zo 'bulky' en 'vierkant' zoals eignelijk alleen mannen dat kunnen.

    vrouwen kunnen wel vierkant worden.. maar dan moet je EN je bouw niet mee hebben, EN aan de steroiden ;-)
  • Lyla_
    Lyla_ Berichten: 41
    Opties
    Haha ja ik denk ook dat je écht je best moet doen om er 'mannelijk' uit te zien qua spieren. Ik ga eens kijken naar die oefeningen. Ik heb al wel van die enkelgewichten van 1 kg. Wellicht kan ik daar iets mee doen. Voor mij is het de uitdaging ook om vol te houden. Bij bijv. crosstrainen en steppen heb je niet zo door dat je aan het trainen bent. Daar hou ik wel van :P
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Haha ja ik denk ook dat je écht je best moet doen om er 'mannelijk' uit te zien qua spieren. Ik ga eens kijken naar die oefeningen. Ik heb al wel van die enkelgewichten van 1 kg. Wellicht kan ik daar iets mee doen. Voor mij is het de uitdaging ook om vol te houden. Bij bijv. crosstrainen en steppen heb je niet zo door dat je aan het trainen bent. Daar hou ik wel van :P

    cardio is altijd goed als je wil afvallen, maar het resultaat is niet zo blijvend... :(

    ik ga trouwens liever helemaal kapot tijdens het trainen :P
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Zo. Electriciën heeft zijn werk gedaan. Vriezer is besteld. Volgende week kan ik weer los met koken :P
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Zo. Electriciën heeft zijn werk gedaan. Vriezer is besteld. Volgende week kan ik weer los met koken :P

    Emergency tonijn en bonen in blik komen altijd van pas :p
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties

    Emergency tonijn en bonen in blik komen altijd van pas :p
    Bonen staan in de voorraadkast :P Maar zelfgemaakte kippesoep of uberhaupt een soepje in de vriezer, of een stoofpotje of een pastasausje of iets anders lekkers kan nooit kwaad. Beter dan de snackbar :D
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties

    Emergency tonijn en bonen in blik komen altijd van pas :p
    Bonen staan in de voorraadkast :P Maar zelfgemaakte kippesoep of uberhaupt een soepje in de vriezer, of een stoofpotje of een pastasausje of iets anders lekkers kan nooit kwaad. Beter dan de snackbar :D

    alles is beter dan gefrituurde meuk, ik eet heeuuul soms een klein frietje, maar kroketten en frikandellen heb ik al meer dan een half jaar niet op..


    vandaag dag 5 van mijn furious february. vanavond weer gewichten. gisteren cardio gedaan, en nu na 4 dagen sporten voel ik 't wel 's ochtends.. beetje gaar, maar heb t wel lekker warm de hele dag.. :)
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    4 dagen sporten voel ik 't wel 's ochtends.. beetje gaar, maar heb t wel lekker warm de hele dag.. :)

    Ja heerlijk dat he!! DAarom vind ik t uber om sochtends te sporten voor werk. Sport nu mindstends 5x per week.. elke dag voel ik wel andere spiergroep geloof ik :')
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    4 dagen sporten voel ik 't wel 's ochtends.. beetje gaar, maar heb t wel lekker warm de hele dag.. :)

    Ja heerlijk dat he!! DAarom vind ik t uber om sochtends te sporten voor werk. Sport nu mindstends 5x per week.. elke dag voel ik wel andere spiergroep geloof ik :')

    Letten jullie wel op dat je niet gaat overtrainen? Minsten vijf keer per week klinkt wel als veel ;)
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Hmm, valt wel mee denk ik, het moet niet doorslaan nee. Ik train dan wel maar een á 2 spiergroeppen per dag (rug/ biceps en triceps/quads/schouders/glutes/etc.. Dus zit genoeg hersteltijd in. Heb eiglk nooit vermoeide spieren van de groep die ik die dag train en als ik gewoon som gaar ben (meestal na een leg day..) kan ik ook prima 'n dagje t laten zitten :)
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    4 dagen sporten voel ik 't wel 's ochtends.. beetje gaar, maar heb t wel lekker warm de hele dag.. :)

    Ja heerlijk dat he!! DAarom vind ik t uber om sochtends te sporten voor werk. Sport nu mindstends 5x per week.. elke dag voel ik wel andere spiergroep geloof ik :')

    Letten jullie wel op dat je niet gaat overtrainen? Minsten vijf keer per week klinkt wel als veel ;)

    ik doe nu vooral aan cardio, dus komt er af en toe wel een "rustdag" tussendoor met lage intensiteit.. anders is het idd niet vol te houden... :)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Goedemiddag! Helaas door tijd geen 16km gehaald vandaag, maar het was een heerlijke wandeling in goed gezelschap en een prachtige omgeving. Voor herhaling vatbaar!
  • mirandatje
    mirandatje Berichten: 28
    Opties
    Hoever ben je gekomen Peter?
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Hoever ben je gekomen Peter?
    9.03 km volgens Runkeeper.
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Meer mensen last van dat MFP laatste dagen niet goed wil inloggen en als hij inlogt het inscannen fout gaat?
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Meer mensen last van dat MFP laatste dagen niet goed wil inloggen en als hij inlogt het inscannen fout gaat?

    Herinstallatie heeft geholpen.
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Thnx roel, had hetzelfde en dat hielp :) ook iphone of android?
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Android. :D
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Zo. Dag 8 van mijn furious month. Ik merk echt dat ik de cardio af en toe op low intensity moet doen omdat ik anders echt heel gaar word. Heb gisteren dus alleen op de loopband gelopen. Maar dan wel met 6.2 kmu op 6 graden helling. Ga je lekker van zweten maar raak je niet van buiten adem :)

    Vanmorgen bij een gym in delft gaan kijken omdat ik wil gaan switchen... Hangt er niet eens genoeg aan platen aan gewicht om te kunnen deadliften.... Beetje softe boel dus... Maar verder kijken dan..
  • Saskia1973
    Saskia1973 Berichten: 5
    Opties
    Ik heb niets met Delft, niets met de Randstad, zelfs niets met Eindhoven! Maar ik kom toch meekletsen *zwaai*
    P ken ik al, die heeft me toch weer een beetje enthousiast gemaakt om weer te gaan sporten en afvallen en m'n neus weer te laten zien op MFP. Hij is zo goed bezig, dat moet ik toch ook kunnen <3
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Zo. Dag 8 van mijn furious month. Ik merk echt dat ik de cardio af en toe op low intensity moet doen omdat ik anders echt heel gaar word. Heb gisteren dus alleen op de loopband gelopen. Maar dan wel met 6.2 kmu op 6 graden helling. Ga je lekker van zweten maar raak je niet van buiten adem :)

    Vanmorgen bij een gym in delft gaan kijken omdat ik wil gaan switchen... Hangt er niet eens genoeg aan platen aan gewicht om te kunnen deadliften.... Beetje softe boel dus... Maar verder kijken dan..
    Papsouwselaan?
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ik heb niets met Delft, niets met de Randstad, zelfs niets met Eindhoven! Maar ik kom toch meekletsen *zwaai*
    P ken ik al, die heeft me toch weer een beetje enthousiast gemaakt om weer te gaan sporten en afvallen en m'n neus weer te laten zien op MFP. Hij is zo goed bezig, dat moet ik toch ook kunnen <3
    Hi Sas :D