Slowchat
Reacties
-
Kan ze net als jij over water lopen Peet?0
-
Kan P over water lopen!? Dat moet ik zien.0
-
Kan ze net als jij over water lopen Peet?0
-
Kan P over water lopen!? Dat moet ik zien.0
-
Alleen dat water in wijn trucje lukt m nog niet zo goed0
-
Alleen dat water in wijn trucje lukt m nog niet zo goed0
-
iedereen kan toch over water lopen? Zolang het bevroren is...0
-
Zo. Dag 8 van mijn furious month. Ik merk echt dat ik de cardio af en toe op low intensity moet doen omdat ik anders echt heel gaar word. Heb gisteren dus alleen op de loopband gelopen. Maar dan wel met 6.2 kmu op 6 graden helling. Ga je lekker van zweten maar raak je niet van buiten adem
Vanmorgen bij een gym in delft gaan kijken omdat ik wil gaan switchen... Hangt er niet eens genoeg aan platen aan gewicht om te kunnen deadliften.... Beetje softe boel dus... Maar verder kijken dan..
si!
fijne gym, maar niet genoeg gewichten aanwezig om te deadliften.... voor de rest mag ik me daar wel uitleven als ik wil, dus op zich wel aantrekkelijke sportschool.. maarja.. weet nog niet of ik er blij van word. en de ellips die de crosstrainers afleggen is veeuuul te klein voor mn "lange" benen.
ohja en de trainer weet niet waar hij 't over heeft, maar dat is geen verrassing meer tegenwoordig.. :')0 -
Iedereen kan trainer worden!
Maar je moet wel een beetje fatsoenlijk kunnen deadliften hoor. Anders zou ik een andere sportschool zoeken.0 -
Maar je moet wel een beetje fatsoenlijk kunnen deadliften hoor. Anders zou ik een andere sportschool zoeken.
Daarom zoek ik dus een andere gym.. Maarja. Big-boy weights zijn een ding, maar 160 kg deadlift is niet eens zo extreem veel ofzo... Maargoed. Kga lekker overal gratis dagpasjes fixen0 -
*springt even door de slowchat heen*
Blij, blij, blij Eindelijk door die eerste barriere heen. Het bleef deze week maar hobbelen tussen de 145.4 en de 146.x Nu eindelijk onder die 145. De laatste keer dat ik zoveel woog was op 16 juli 2012 :P0 -
*springt even door de slowchat heen*
Blij, blij, blij Eindelijk door die eerste barriere heen. Het bleef deze week maar hobbelen tussen de 145.4 en de 146.x Nu eindelijk onder die 145. De laatste keer dat ik zoveel woog was op 16 juli 2012 :P
hartstikke goed! en nu vasthouden, je weet wat je kan, vergeet dat nooit! op naar de <100 (of ben je meer dan 2 meter lang? :P )0 -
hartstikke goed! en nu vasthouden, je weet wat je kan, vergeet dat nooit! op naar de <100 (of ben je meer dan 2 meter lang? :P )
Whahahahaha... Ben 1m95 :P Mijn einddoel voor dit jaar is 105. Het uiteindelijke doel is 95 Ik zie wel waar het schip strandt :P0 -
100 kg @ 15% vet is een mooie als je 1m95 bent, beetje spieren mag wel hoor.. dat is mijn doel met 1m87 al0
-
't Is nog een heel eind weg. Voorlopig eerst maar eens terug naar de 140 en dan naar de 130.0
-
't Is nog een heel eind weg. Voorlopig eerst maar eens terug naar de 140 en dan naar de 130.
tuurlijk alles op z'n tijd0 -
Maar je moet wel een beetje fatsoenlijk kunnen deadliften hoor. Anders zou ik een andere sportschool zoeken.
Daarom zoek ik dus een andere gym.. Maarja. Big-boy weights zijn een ding, maar 160 kg deadlift is niet eens zo extreem veel ofzo... Maargoed. Kga lekker overal gratis dagpasjes fixen0 -
Daarom zoek ik dus een andere gym.. Maarja. Big-boy weights zijn een ding, maar 160 kg deadlift is niet eens zo extreem veel ofzo... Maargoed. Kga lekker overal gratis dagpasjes fixen
hoorde 't van wat maatjes ja.. maar 't probleem is dat ik ook gewoon een prettige omgeving nodig heb om in te sporten... daarom ben ik lid bij de sportcity, ondanks het feit dat ze daar dus geen zware gewichten hebben. Ik ben een beetje allergisch voor ijzerfabrieken met meatheads, ondanks het feit dat mensen mij waarschijnlijk ook een meathead vinden als ik sta te deadliften :P0 -
hoorde 't van wat maatjes ja.. maar 't probleem is dat ik ook gewoon een prettige omgeving nodig heb om in te sporten... daarom ben ik lid bij de sportcity, ondanks het feit dat ze daar dus geen zware gewichten hebben. Ik ben een beetje allergisch voor ijzerfabrieken met meatheads, ondanks het feit dat mensen mij waarschijnlijk ook een meathead vinden als ik sta te deadliften :P0 -
In het kader van de sportieve acties: vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens op de fiets naar kantoor. Heen ging als een speer. Gemiddeld 17km/u. Maar dat was wel met mee-wind. Ben nu al bang voor de terugweg :P0
-
In het kader van de sportieve acties: vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens op de fiets naar kantoor. Heen ging als een speer. Gemiddeld 17km/u. Maar dat was wel met mee-wind. Ben nu al bang voor de terugweg :P
Lekker bezig! Ging het je makkelijk af? Is toch weer net even iets anders dan lopen. En ik hoop voor je dat de wind gedraaid is als je terug moet0 -
Lekker bezig! Ging het je makkelijk af? Is toch weer net even iets anders dan lopen. En ik hoop voor je dat de wind gedraaid is als je terug moet
En terug komen we ook wel weer. Ik heb iig twee plakken roggebrood bewaard voor vanmiddag voor wat extra energie.0 -
als je geen koolhydraten direct beschikbaar hebt dan verbrand je vet, mits de cardiovasculaire activiteit niet te intensief is (lees: je hartslag niet te hoog is)0
-
als je geen koolhydraten direct beschikbaar hebt dan verbrand je vet, mits de cardiovasculaire activiteit niet te intensief is (lees: je hartslag niet te hoog is)
Das dan wel n tip voor mensen die dat willen verbranden! Wat kun je dan 't besten nemen als pre wo? Eiwitten/vet, toch wat maar niet te veel carbs, Of niets?0 -
als je geen koolhydraten direct beschikbaar hebt dan verbrand je vet, mits de cardiovasculaire activiteit niet te intensief is (lees: je hartslag niet te hoog is)
Volgende keer als ik ga fietsen gaat er weer een halve liter yoghurtsmoothie mee in een thermoskan :90
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora