Slowchat - Pagina 8 — Dutch (Netherlands)

Slowchat

Opties
1234568

Reacties

  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    *zucht* je hebt zeker vakantie? Teveel tijd om bijdehandjes te eten :')
  • Adehoog
    Adehoog Berichten: 32 Member
    Opties
    :-)
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    *zucht* je hebt zeker vakantie? Teveel tijd om bijdehandjes te eten :')

    Oeh.. welke versie, de high carb low fat, or the 80% protein type?
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Peter ook fotograaf?
    Peter heeft in het verleden gefotografeerd idd :)http://www.flickr.com/groups/3voor12denhaag/pool/48537274@N07/. Als je op Flickr zoekt naar Peter de Hoog Fotografie kom je nog wel wat tegen.

    Canon 5D MkII met een zwik L-objectieven.

    Mooi spul, had al het e.e.a opgezocht maar kwam niks concreets tegen eigenlijk. Waarom ben je ermee gestopt?
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties

    Mooi spul, had al het e.e.a opgezocht maar kwam niks concreets tegen eigenlijk. Waarom ben je ermee gestopt?
    Kwam steeds terug met dezelfde plaatjes, had genoeg van de mensenmassa's en de drukte en had eigenlijk geen inspiratie en zin meer. Geen energie en puf meer ook om pad te gaan en zo.
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    *zucht* je hebt zeker vakantie? Teveel tijd om bijdehandjes te eten :')

    Oeh.. welke versie, de high carb low fat, or the 80% protein type?

    De 80% protein vandaag.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    *zucht* je hebt zeker vakantie? Teveel tijd om bijdehandjes te eten :')

    Oeh.. welke versie, de high carb low fat, or the 80% protein type?

    De 80% protein vandaag.

    Ja die neem ik vandaag ook maar, zometeen krachttraining doen dus kan ze goed gebruiken
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Zo, geslaagd voor een supermooie camera met onderwaterhuis, roodfilter, memory card en silica zakjes. Het is de canon G16 geworden :)
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Ik heb nu een paar keer wat besteld bij Body&Fit en elke keer is er wel iets met mijn bestelling. Meestal ging het om de gratis spullen, dus dat maakte me niet uit. Nu was een emmertje met noten opgegaan tijdens het vervoeren, op zich ook niet eens zo heel erg afgezien dat het misschien niet heel hygiënisch is. Maar ik dacht ik schrijf er even een mailtje over naar hen toe, meer een soort ter info email, niet eens echt een klacht. Krijg ik terug dat ze een foto willen van de schade, maar die was er niet echt want de emmer was gewoon open gegaan. Dus ik emailde dat een foto niet echt zin heeft omdat het volgens mij gewoon komt omdat het lipje niet sterk genoeg is van de emmers zonder handvat. Krijg ik een email terug dat ze de schade niet kunnen beoordelen omdat ze geen foto hebben. Het lijkt wel alsof ik gewoon een standaard email krijg en er niet eens wordt gelezen wat ik heb geschreven. Maakte me even pissig, dus het moest er even uit :P Zo!

    Ze hebben nu trouwens een vet spannende foto van een open emmer met noten.
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Ik heb nu een paar keer wat besteld bij Body&Fit en elke keer is er wel iets met mijn bestelling. Meestal ging het om de gratis spullen, dus dat maakte me niet uit. Nu was een emmertje met noten opgegaan tijdens het vervoeren, op zich ook niet eens zo heel erg afgezien dat het misschien niet heel hygiënisch is. Maar ik dacht ik schrijf er even een mailtje over naar hen toe, meer een soort ter info email, niet eens echt een klacht. Krijg ik terug dat ze een foto willen van de schade, maar die was er niet echt want de emmer was gewoon open gegaan. Dus ik emailde dat een foto niet echt zin heeft omdat het volgens mij gewoon komt omdat het lipje niet sterk genoeg is van de emmers zonder handvat. Krijg ik een email terug dat ze de schade niet kunnen beoordelen omdat ze geen foto hebben. Het lijkt wel alsof ik gewoon een standaard email krijg en er niet eens wordt gelezen wat ik heb geschreven. Maakte me even pissig, dus het moest er even uit :P Zo!

    Ze hebben nu trouwens een vet spannende foto van een open emmer met noten.

    haha, bekend!

    ik heb (nog) geen gedoe gehad met body&fit, maar een maatje van me krijgt bijna de helft van de bestellingen wel een van de dingen in de verkeerde smaak.. ook geen ramp.. maarja..

    ik had pas wel een gescheurd deksel van een emmertje lijnzaad, maar er was niets uitgegaan want pakketje was niet op z'n kant of ondersteboven geweest... dus ach :)
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ik heb gelukkig nog geen problemen gehad met B&F

    Overigens bestelde ik hiervoor alles bij M Double You, ook wel goede site, alleen is naar mijn idee meer gericht op krachttrainers.

    Hebben hoop pillen die je moeten helpen met afvallen of beter presteren met krachttraining.
    Maar ja daar begin ik toch niet aan. Maar deze staan ook op B&F dus dat zullen de meeste sites wel verkopen denk ik zo.

    Daar had ik overigens ook nooit problemen met de bestelling en kreeg je ook leuke extra's
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    In die mail met foto had ik ook geschreven dat ik het idee had dat ik standaard email terug kreeg. Vervolgens kwam er een mail waaruit wel bleek dat ze mijn emails hadden gelezen :P

    Ik was gisteren echt in een slechte bui lol. Die standaard mails van hun kwamen gewoon op het verkeerde moment. Ik ben nu weer zennn
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ik weet niet waarom, maar dit is by far de slechtste week op het werk van dit jaar. Een groot brok frustraties. Holy crap zeg. Heb op de terugweg de surinamer, de shoarma, de pizzeria en de chinees heeeeeeeeeel hard voorbij gefietst. Uiteindelijke schade: 25 gram cashewnoten :') En het viel nog in de kcals :P

    Ik heb vrijdag lekker vrij genomen nu. Lange wandeling maken EN mijn huis opruimen voor het bezoek zondag :P
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Hm ik heb nog nooit problemen met b&f ghad! maar misschien geluk? al stuk of 20 x besteld :)

    Haha maar lekker bezig hoor peter, als de schade meevalt en opruimen en wandelen... ach. goed dat je het bij hebt gehouden!
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ik zie zon. Ik hoor vogeltjes. Wat een weertje zo in het weekend :D
  • Zohar94
    Zohar94 Berichten: 30 Member
    Opties
    ey wat een leuk initiatief dit! nieuw leven inblazen?
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    ey wat een leuk initiatief dit! nieuw leven inblazen?

    't was een beetje stilgevallen idd...

    hoeist met iedereen?! :D
  • lsje29
    lsje29 Berichten: 35 Member
    Opties
    Ik doe mee! Haha...

    Hier in het zuiden schijnt een lekker zonnetje!!
  • salinajanssen
    salinajanssen Berichten: 4
    Opties
    Ik kom ook gezellig meedoen!
    Al kom ik helaas niet uit Delft maar uit de buurt van Maastricht en studeer nu in Leiden, toch nog een beetje in de buurt dan! (:
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ik kom ook gezellig meedoen!
    Al kom ik helaas niet uit Delft maar uit de buurt van Maastricht en studeer nu in Leiden, toch nog een beetje in de buurt dan! (:
    't Is niet alleen voor Delftenaren hoor ;)
  • _Sem_78
    _Sem_78 Berichten: 32 Member
    Opties
    Ja ook ik wil meechatten hihi. Ik ben van oorsprong Eindhovense en woon tegenwoordig in Son en Breugel, dat ligt tegen Eindhoven aan. Ben helaas momenteel werkzoekende maar ondanks dat red ik me wel en blijf ik positief ingesteld. Vind het zo leuk om door MFP in contact te zijn gekomen met jullie, jullie die ook allemaal gezond bezig zijn, en kan dan ook niet wachten op die meeting hihi!
  • lienzeke
    lienzeke Berichten: 14 Member
    Opties
    Als we dan toch gezellig bezig zijn, doe ik ook mee!

    Dit is eerste keer dat het voor mij zo makkelijk is om gezond te eten. Mijn instelling wat aangepast (ik wil het niet ipv ik mag het niet) en ik eet echt serieus heel lekker op het moment :D

    Ik kom uit Drenthe, druk aan de studie, dus kan wel even wat afleiding gebruiken (A)
  • salinajanssen
    salinajanssen Berichten: 4
    Opties
    Dat heb ik ook! Hiervoor vond ik het steeds veel moeilijker maar deze keer gaat het best wel makkelijk. (:

    Ik heb meer plezier in lekkere gezonde recepten uitzoeken, al is het tijdens een tentamenweek wel wat moeilijker om niet te veel te gaan eten tijdens studeren.. :(
  • silkeschellekens
    silkeschellekens Berichten: 35 Member
    Opties
    op www.lekkerensimpel.com staan super lekkere (soms wat ongezonde) en makkelijke recepten om te maken :D
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Is het eventueel een idee om een keer een wat laagdrempeligere meeting in te plannen? Kroegmeet ofzo? :-)