Allerhande — Dutch (Netherlands)

Allerhande

Opties
edwinvanlaar
edwinvanlaar Berichten: 19
Ik ben zelf een beetje fan van de Albert Heijn, zo ook van de recepten van Allerhande.

Misschien wisten jullie nog niet dat je op de website van Allerhande ook kunt zoeken naar recepten met weinig calorieën. Daarvoor ga je naar www.allerhande.nl, voer je eventueel een zoekopdracht in in de balk in het midden ("Waar heb je zin in?") en klik je op Vind. Daarna kun je op de knop klikken om de resultaten te filteren en bovenaan staat de filter Slank.

Of je gaat hiernaartoe: http://www.ah.nl/allerhande/recepten-zoeken/__/N-26vm?

Vervolgens kun je ook nog meerdere filters combineren om bijvoorbeeld alle Italiaanse, slanke, goedkope hoofdgerechten die in de oven bereid worden te vinden. En er zijn natuurlijk nog zat andere recepten, allemaal met ongeveer 500 calorieën per persoon. Is ook nog eens makkelijk in te voeren in MFP.

Als je een grote eter bent is het misschien wat wennen, want de grootte van de porties van Allerhande is wat gering. Maar je kunt natuurlijk makkelijk 1,5 portie eten als het eten slank is en er genoeg ruimte voor is binnen je calorieëndoel.

Reacties

  • dianavanherten
    dianavanherten Berichten: 6 Member
    Opties
    Super, dank je wel voor de tip, ik ben namelijk gek op koken, en ben best bereid daar wat voor te zoeken, heb me dan ook aangemeld bij 24 kitchen ook een super fijne site met ook instructie video's.
  • Tinkelbelletje
    Tinkelbelletje Berichten: 2
    Opties
    Supertip, bedankt!
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ben zelf ook gek op Aller Hande
    Ik bewaar ook altijd die boekjes, probeer recepten uit, bevalt het me, scheur ik ze eruit, en schrijf ze op in ons receptenboek