Insecten bij de Jumbo — Dutch (Netherlands)

Insecten bij de Jumbo

Opties
Mara_
Mara_ Berichten: 47 Member
Jumbo heeft aangegeven eetbare insecten aan te gaan bieden (bron, niet klikken als je een zwakke maag hebt).

Wie zou het aandurven om te proberen? Aan de ene kant roept mijn hoofd heel enthousiast 'JA LEKKER PROBEREN', maar als het puntje bij paaltje komt denk ik daar wss niet meer zo enthousiast over :stuck_out_tongue:.

Reacties

  • Mara_
    Mara_ Berichten: 47 Member
    Opties
    Oké, was waarschijnlijk even iets te goedgelovig. Het zou morgen al in de schappen liggen bij ons in Stad. Mag dan morgen geen 1 april zijn, maar wel Halloween, dus denk dat dit gewoon een goede marketingstunt is :#.

    Maar stiekem wil ik het nog steeds proberen haha.
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Ach, als ik het tegen kom zou ik het best een keer proberen. Kan nooit ranziger zijn dan wat er door de gemiddelde kroket, frikandel of appelmoes zit, en dat eet ik toch ook.
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Ik wil het graag een keer proberen (geen wormen of larven trouwens :P), maar bij die ene keer blijft het dan ook wel (of het moet heel lekker zijn).
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Getdemme, insekten... die bewaar ik wel als er nood aan de man is en ik op een plek zit waar er geen ander voedsel is dan dat... B)
  • maldhyr
    maldhyr Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik durf het wel aan en heb al eerder eens een meelworm etc verorberd (als je noten lust, dan gaat een gebakken meelworm er wel in). Maar ik snap Jumbo niet dat zij dit wel willen introduceren, maar geen zaken als rundswangen etc in de schappen legt. En dat is gewoon een puik stukje stoofvlees... Wat dat betreft zijn we veel te verwend geraakt hier in NL (vind ik dan)...
  • Mara_
    Mara_ Berichten: 47 Member
    Opties
    Geen marketingstunt, dit is in de plaatselijke Jumbo. Gezellig naast de Mona-toetjes. Moet zeggen dat ik gisteren wel enigszins nieuwsgierig was, maar als ik dit zo zie heb ik er totaal geen behoefte aan :#

    14mex00.jpg
  • SteadfastDharma
    SteadfastDharma Berichten: 133 Member
    Opties
    Serieus, de eerste die me dit voorzet al ik als bezoek kom eten, krijgt een reflexmatige kokhals, gevolgd door een 'flipping table' waarschijnlijk gevolgd door een dreun...

    :O= ..... (╯°□°)╯︵ ┻━┻ ..... (。_°☆\(- – )
  • JanHintje
    JanHintje Berichten: 4
    Opties
    Ha! Ik vind het er raar en onappetijtelijk uitzien maar lust bv graag garnalen.. Leg het eens naast elkaar.. What's the big difference?
    Raar om te merken bij mezelf hoe dit soort dingen werken!
  • Mara_
    Mara_ Berichten: 47 Member
    Opties
    @SteadfastDharma Gezien de prijzen hoef je daar niet zo heel bang voor te zijn gok ik zo haha B).

    Ik denk dat met garnalen het grote verschil is, is dat het normaal is om vis te eten. Mijn oma hield altijd erg van garnalen, maar had ze tot van het zomer nog nooit gegeten. Had met vrienden een barbecue, en omdat ik verder ook gek ben op oa zalm en makreel durfde ik het wel aan. Met insecten is dat toch anders, want daar hebben de meesten de associatie 'iewl vies' bij.
  • wolvinnetje
    wolvinnetje Berichten: 53 Member
    Opties
    hahahah alleen van die prijzen ga je al kokhalzen... weet je hoeveel heerlijke biefstuk ik daarvoor heb , 2 keer blazen en die meelwormen zijn weg je hoeft ze niet eens te kauwen brrrrrr alleen het idee al om er op te kauwen.
    Als ik expeditie Robinson zit te kijken en ze hebben een eetproef man dan ga ik al over me nek ....nee doe mij maar dat "verwende mensen" voedsel dat is voor mij gek genoeg
  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    Ooit een keer sprinkhanen gegeten, smaakte naar hele laffe kleffe chips zonder smaak. Van mij hoeft het niet zo nodig :")