Voorstellen! — Dutch (Netherlands)

Voorstellen!

Opties
Nthiaan
Nthiaan Berichten: 1 Member
Hallo allemaal,

Ik ben 23 jaar oud en weeg al jaren te zwaar. Ik ben 1 x vrij veel afgevallen, maar door blessures, excuses en schaamte weeg ik nu meer dan dat ik daarvoor woog: wel 85 kilo. Voor iemand van 1.63 is dat veel te veel. Ik wil weer terug naar de 55 kilo die ik toen woog. Dus ik heb aardig wat kilootjes die er af moeten. Ik hoop via deze website meer motivatie te krijgen zodat ik me aan mijn dieet kan houden. Ik loop op dit moment stage in buitenland en daardoor heb ik ook veel moeite om gezond te eten: ik ben wel 7 kilo aangekomen in 2 maanden tijd. Ik ga nu proberen die knop om te zetten en gewoon gezond te eten en veel te bewegen.

Nthiaan

Reacties

  • wannebeeslim
    wannebeeslim Berichten: 28 Member
    Opties
    Hoi Nthiaan, gewoon lekker gaan loggen hier......en volhouden! Bekijk het afvallen op de lange termijn. Als je 500 gram per week af kunt vallen ( en gezien je lengte en gewicht kan dit lukken) dan ben je over 1 jaar 24 kilo lichter! Gewoon rustig aan en niet proberen om 2 kilo pw af te vallen. Probeer zoveel mogelijk te bewegen en dat kan ook gewoon wandelen zijn bv. Succes en......NIET schamen meid! :D
  • Nthiaan
    Nthiaan Berichten: 1 Member
    Opties
    Dankjewel :smiley: !
  • Rientje1975
    Rientje1975 Berichten: 58 Member
    Opties
    Welkom en heel veel succes. Ik heb zelf heel veel aan MFP. Hoop dat jij dat ook gaat ervaren.
  • annem00n
    annem00n Berichten: 13 Member
    Opties
    welkom en succes :D
  • aischari40
    aischari40 Berichten: 64 Member
    Opties
    Heel veel succes! :D
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom en succes!