even voorstellen — Dutch (Netherlands)

even voorstellen

Opties
dcav0304
dcav0304 Berichten: 230 Member
Dominique, 52jaar, gehuwd, 2 volwassen kinderen. Omdat mijn weegschaal vlak na de feestdagen besloten had om me te confronteren met 3 cijfers voor de komma ben ik sinds 5 januari de strijd aangegaan tegen de overdaad aan kg's. Mijn startgewicht bedroeg 101,5kg. en sinds vandaag is dat 97,6kg. , net geen 4kg. dus. Myfitnesspal is een goeie hulp in het onder controle houden van de calorien en onze beide honden zijn laaiend enthousiast over mijn voornemens want nog nooit zoveel lange wandelingen gehad. I
Mijn streefgewicht is 80kg.

Reacties

  • annem00n
    annem00n Berichten: 13 Member
    Opties
    Welkom Dominique succes en ga zo door het bevalt mij ook via mfp te werk te gaan bijhouden en afwegen is voor mij een goede combinatie.

    mij

  • carineantheunis
    carineantheunis Berichten: 19 Member
    Opties
    Welkom Dominique,en veel succes.
  • Rientje1975
    Rientje1975 Berichten: 58 Member
    Opties
    Welkom!
    Confronterend hè, 3 cijfers voor de komma. Dat is bij mij gelukkig al behoorlijk lang verleden tijd en bij jou ook :-)
    Heel veel succes!
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Danku voor de ontvangst. Ik hoop op dit forum ook mijn steentje bij te dragen.
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    februari 2017 aangepast
    Opties
    Ben ik weer. Na het bereiken van mijn streefgewicht is het een tijdje goed gegaan tot het overlijden van mijn moeder eind 2015. 2016 werd het jaar waar weinig of niets me nog kon schelen en de vraatzucht de overhand nam met als gevolg het aantikken van de kg.'s, de grens van 3 cijfers voor de komma kroop angstvallig dichterbij begin 2017. Door een recente maagontsteking gedwongen geweest om mijn voedingspatroon aan te passen en nu de maag terug wat op haar positieven is heb ik me voorgenomen om terug de draad op te nemen tot een gezondere levensstijl met behulp van MFP. Toegegeven....de motivatie om opnieuw het gevecht met de kg.'s aan te gaan is kleiner dan voorheen waarschijnlijk omdat ik nu weet welk opofferingen me weer te wachten staan, echter....wie niet waagt blijft maagd dus vlieg ik er weer in en zie wel waar ik uitkom! Ik start met een huidig gewicht van 96,7kg. en mijn streefgewicht is opnieuw 78kg.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Dominque, welkom terug en als je vragen hebt zeg je het maar.
  • jongeriusmike2656
    jongeriusmike2656 Berichten: 11 Member
    Opties
    Succes! Geloof gelijk dat het niet mee zal vallen maar... je weet ook hoe goed 78 kilo voelde!