Rare combinaties betreft eten
lottewiegeraad
Ik ben weleens benieuwd of ik nou gek ben. Sinds ik gezond(er) bezig ben lijk ik ineens behoefte te hebben aan "ongezonde", maar vooral rare tussendoortjes.
Bijvoorbeeld: tomatensoep met slagroom .
Ik wil ook weleens horen wat jullie voor aparte dingen eten, mischien voel ik me dan minder raar :'D
Bijvoorbeeld: tomatensoep met slagroom .
Ik wil ook weleens horen wat jullie voor aparte dingen eten, mischien voel ik me dan minder raar :'D
0
Reacties
-
tomatensoep met room is best luxe hoor. Iets voor een 5 sterren restaurant0
-
Oh, tomatensoep met room is eigenlijk helemaal niet zo raar hoor! Sommige doen ook wel eens creme fraiche er doorheen, super lekker!
Ik kan echt alles door elkaar eten, wat normaal gesproken niet bij elkaar hoor. Op dit moment eet ik bijvoorbeeld een salade met garnalen, maar omdat ik ook nog kip over had heb ik dat er ook bij gedaan..0 -
Room in tomatensoep is best gewoon, toen ik in Rusland was gooide mijn gastmoeder ook altijd een klodder room door de soep ('smetana smetana' riep ze dan door de keuken, bang dat ik kou zou lijden als ik niet genoeg vet at). Maar goed, in de Russische keuken gooien ze altijd waar mogelijk nog wat extra cholesterol door het eten.
Maar qua vreemde combinaties? Ik heb het liefst overal sausjes bij. Mayonaise is de favoriet, maar ketchup, Franse mayonaise, pindasaus en knoflooksaus zijn ook prima. Boterham met banaan en witte chocola kan prima als tosti. Vlokken op de pannenkoeken (want die smelten sneller dan hagelslag). Bier bij het ontbijt is mij ook niet onbekend. Ik kan sowieso de meeste vreemde combinaties vroeg in de ochtend eten, draai mijn hand niet om voor een portie zalm als ontbijt, rijst, snert, zo lang het maar zout en vet is krijg ik het in de ochtend wel naar binnen.0 -
Boterham met banaan en witte chocola kan prima als tosti. Vlokken op de pannenkoeken (want die smelten sneller dan hagelslag).
Een tosti met banaan en witte chocolade klinkt wel als een rare combinatie :P Pannenkoeken met vlokken is eigenlijk wel een goed idee haha (alleen wel wat ongezond in mijn ogen).
Ik eet eigenlijk voor zover ik weet, geen rare combinaties van eten (in de zin van als één gerecht). Ik eet soms wel combinaties van gerechten achter elkaar die niet erg bij elkaar hoeven te passen, bijvoorbeeld eerst pannenkoeken met appel, daarna tonijn met knäckebröd en daarna nog wat chocolade0 -
Persoonlijk vind ik de dingen die ik eet niet raar, maar mn collega's willen me nog al eens vreemd aankijken als ik:
krentebol met kaas
roggebrood met honing
roggebrood met appelstroop of een
boterham pindakaas met een schepje suiker eet.0 -
pindakaas met hagelslag ken ik wel0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding