Wat te eten — Dutch (Netherlands)

Wat te eten

Opties
jeroenveron
jeroenveron Berichten: 17 Member
Iedere dinsdag en donderdag ben ik eerst in het krachthonk te vinden waar ik een training van 1,5 uur afwerk. Daarna ga ik altijd direct door om 2 uur voetbaltraining te volgen. Nu pak ik tussendoor altijd een eiwitshake.

Is dit het juiste wat ik tussen de training moet eten/drinken of heeft iemand anders tips?

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Je "moet" helemaal niets. Waarom twijfel je aan wat je dient te eten tussendoor? Heb je ergens last van, of merk je dat je "iets" te kort komt na die 1,5 uur? Daarnaast vind ik het nogal wat; eerst 1,5 krachttraining en daarna nog 2 uur voetbal training...
  • jeroenveron
    jeroenveron Berichten: 17 Member
    Opties
    Voordat ik naar de fitness ga ik eet altijd 200gr groenten en vlees of vis. Ik merk dat ik aan het einde van de voetbaltraining erg vermoeid ben maar dat vind ik persoonlijk logisch. Ik wil gewoon dat ik geen spieren verlies.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    In een deficit verlies je áltijd (wat) spier. De vorm van training kan dit "verergeren" of enigszins stabiel houden. Ik proef een beetje alsof je echt nog een leek bent. Ik stel voor om je wat meer in te lezen in (kracht)training & voeding. Op internet zijn heel veel artikelen te vinden over deze onderwerpen.