1tje voor de vrouwen...! — Dutch (Netherlands)

1tje voor de vrouwen...!

Opties
anjatjev1969
anjatjev1969 Berichten: 99 Member
... zijn er nog vrouwen die het knap lastig hebben als het die periode vd maand is?
Dan heb ik het elke x zo moeilijk!
Ik zou alles opeten wat op mijn baan komt!
En zeker pralines!
Ik word naar zoetigheid aangetrokken!
Eene x lukt dat al beter dan de andere x!


Reacties

  • LiesbethCouperus
    LiesbethCouperus Berichten: 76 Member
    Opties
    Ik laat heel weinig staan. Niet dat ik een hele doos naar binnen werk, een paar is niks mis mee. Er gewoon voor zorgen dat je het door beweging ook weer kwijtraakt!
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Opties
    Ik ken het hoor, ik heb echt de neiging om zoveel mogelijk naar binnen de werken. Tijdens je periode verbrand je echter meer kcal, hoorde ik, dus is het normaal dat je lichaam meer wilt eten. Helaas grijpen wij snel naar de verkeerde dingen!
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Tijdens je periode verbrand je echter meer kcal, hoorde ik, dus is het normaal dat je lichaam meer wilt eten

    Heb je daar een wetenschappelijk onderbouwd artikel/ bewijs van? Je kcal-behoefte of inname veranderd niet in je periode, dus het is echt niet zo dat je meer kan gaan eten...
  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    Nikkirent schreef: »
    Ik ken het hoor, ik heb echt de neiging om zoveel mogelijk naar binnen de werken. Tijdens je periode verbrand je echter meer kcal, hoorde ik, dus is het normaal dat je lichaam meer wilt eten. Helaas grijpen wij snel naar de verkeerde dingen!

    Ik kan me niet voorstellen dat het om noemenswaardige aantallen gaat. Bron?
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    Het zal per persoon verschillen. Ik ben altijd een kilo lichter als ik ongesteld ben (helaas de week erna niet meer). Ken ook mensen die dan zwaarder zijn. Maar hetzelfde als dat je meer moet eten als je borstvoeding geeft anders val je af. Nou hier geen gram hoor. Is per vrouw verschillend en doen wat voor jou het beste voelt
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Dat je gewicht fluctueert klopt en zal per persoon verschillend zijn, maar je behoefte qua kcal veranderd niet. Omdat je inname berekend is a.d.h.v. leeftijd, geslacht, lengte e.d.
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    bij vrouwen met borstvoeding geven ze aan dat wetenschappelijk onderbouwt is dat je meer kcal moet eten. In mijn geval was dat dus niet waar. Bedankt wetenschap....
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Nou, dan ben ik wel heel benieuwd naar de bron die dat beweerd @mrs_hekate...
  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    mrs_hekate schreef: »
    bij vrouwen met borstvoeding geven ze aan dat wetenschappelijk onderbouwt is dat je meer kcal moet eten. In mijn geval was dat dus niet waar. Bedankt wetenschap....

    Lijkt me een mooi voorbeeld van foutieve generalisatie.