afvallen — Dutch (Netherlands)

afvallen

Opties
hallo iedereen,
ik heb een vraagje moet men de groente invullen in mfp?
waarom die vraag, men heeft mij gezegd dat je de groenten beter niet in mfp zet omdat de glucose in de groenten niet in je bloed wordt opgenomen. natuurlijk als ik dat doe klopt mijn calorieen niet meer hoe los ik dat op???

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    men heeft mij gezegd dat je de groenten beter niet in mfp zet omdat de glucose in de groenten niet in je bloed wordt opgenomen
    Pardon? Wat is dit nu voor een onzin? Elk voedingsmiddel heeft een calorische waarde en groente dus ook. Ik weet wel dat vezels niet hetzelfde "pad" bewandelen in je lichaam, omdat deze ergens later in je lijf worden afgebroken/ opgenomen. Volgens mij tellen deze koolhydraten 'officieel' (de vezels dus) niet mee als calorieën. Maar dit geldt voor alle vezels en niet alleen de vezels in groente. Dus gewoon je ongekookte groente afwegen en in MFP zetten.
  • Eric_Kathy
    Eric_Kathy Berichten: 4 Member
    Opties
    ben effe ni mee kan je wat meer uitleg geven aub hoe doe jij dat?? je vult wel uw groenten wel in maar dan verander toch jou calorische waarde, nog een vraag als je gaat trainen zet je dat ook in je mfp want nu als ik gewoon werk krijg ik al extra calorieen in mfp van de stappen die ik doe, dus verander ook steeds mijn PKE in gram wat doe je daar dan mee???
  • Eric_Kathy
    Eric_Kathy Berichten: 4 Member
    Opties
    effe ter info ik woog 105kg nu nog 82kg en ben 7maand bezig met mfp en GEZOND eten daardoor ben ik afgevallen :smiley: vetpercentage zit rond de 20% en zat rond 32%
  • Eric_Kathy
    Eric_Kathy Berichten: 4 Member
    Opties
    zou graag nog vet verliezen :blush:
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Vet verliezen doe je door af te vallen, plain & simple :wink:

    Je bent niet afgevallen door gezond eten, je bent afgevallen doordat je een energietekort hebt gecreëerd. Niet zo moeilijk doen over het invullen van je producten in MFP; geef het aantal grammen op in MFP en klaar :smile:
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Opties
    Calorieën zijn calorieën, je kan ze beter erbij tellen dan ze weglaten. Zoveel is het in totaal toch niet.
  • annekeko
    annekeko Berichten: 2 Member
    Opties
    HOI MENSEN, Sinds kort doen we ook mee....we zijn enthousiast maar nu volhouden...enne...het gaat eigenlijk best makkelijk....toch? je moet elkaar gewoon stimuleren!
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Zo ist annekeko, met de steun van elkaar, lukt het ons zeker en vast :wink:
  • mammafransjes
    mammafransjes Berichten: 17 Member
    Opties
    Zeker annekeko , heel belangrijk !

    succes