Overige hobby's - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Overige hobby's

Opties
2

Reacties

  • PsychoBitch85
    PsychoBitch85 Berichten: 24 Member
    Opties
    Gustaaf85 schreef: »
    @PsychoBitch85 Wauw boogschieten. Vind dat echt zo gaaf. Wel eens aantal keer gedaan met vriend die het ook doet.
    En Genealogie, dus als ik zou willen weten wie mijn voorouders zijn, kan ik jou inschakelen :wink:

    Hahaha ja dat kan ben dr alleen wel ff mee bezig om het uit te zoeken xD
    Zit best veel werk in en het houd me lekker bezig
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ben altijd wel benieuwd naar achtergrond van familie namelijk
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    boog schieten heb ik ook ooit een jaar of twee gedaan is echt heel zen!
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Na dagje mee gedraaid te hebben met die vriend heb ik toch altijd wel spierpijn op bepaalde plekken. Je gebruikt dan toch spieren die je normaliter niet gebruikt

    Maar ik houd het maar bij: Throwing Heavy spheres at stationary objects ! :smile:
  • Tries80
    Tries80 Berichten: 15 Member
    Opties
    buiten fietsen (wij gaan ook op luxe fietsvakantie), koken en bakken (doe ik dus weinig, maar met gelegenheden is het wel leuk iets nieuws uit te proberen) en haken. Ik ben een heuse haakmuts geworden
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    Mijn hobby zijn mijn kinderen. Dus ik race op maandag naar het voetbalveld op mijn dochter op te halen (bso brengt haar dus ik doe alles met de auto). Op dinsdag haal ik haar op bij het turnen. Op woensdag ga ik met mijn zoon naar de logopedie. Op donderdag haal ik ze beide op bij het voetbalveld. Op vrijdag lopen we naar de boogschietvereniging van mijn zoon en op zaterdag probeer ik te regelen dat ik bij beide voetbalwedstrijden aanwezig kan zijn. Daarnaast rij ik geregeld door nederland om ze naar diverse middeleeuwse kampen te brengen en weer op te halen (dit weekend gaan ze naar leusden). Zondag is onze rustdag, maar ik ga meestal nog wel met ze ergens heen (denk aan monumenten dag, stoomdagen, musea, iets)

    Zijn mijn kinderen er een keertje niet (ex is niet vaak in nederland) dan probeer ik naar de sauna te gaan (op een 1 of andere manier kom ik altijd aan van de sauna) of naar de bioscoop. heel af en toe doe ik dan een lange wandeling maar ik moet altijd zo lang rijden voor een leuk gebied. (onze open polders zijn niet leuk om te wandelen)
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Zo druk schema hoor Mr Hekate
    Leusden is hier voor mij vlakbij (km of 15 denk ik)

    Maar dat de open polders niet leuk zijn om te wandelen ben ik niet met je eens, maar misschien dat als je er woont dat het saai word natuurlijk.

    Ik kom van de Veluwe en de natuur is hier schitterend, maar voor mij al heel gewoon, terwijl mensen uit het westen juist hierheen gaan voor de mooie natuur enzo.

    Maar polders vind ik juist weer leuk om te wandelen (icm geocachen, dat dan weer wel)
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    De wegen hier vind ik zo eindeloos. Komt geen end an. Er is in leudsen een historisch weekend komend weekend en mijn kinderen zijn daar met mijn broertje
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    op een 1 of andere manier kom ik altijd aan van de sauna

    Als ik naar de sauna geweest ben sterf ik altijd van de honger en vreet de halve koelkast leeg
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Ik snakte naar adem toen ik in de sauna zat. Ben dan blij als in iets kouds kan springen. Maar ik heb dan ook een hele grote hekel aan warm en vochtig weer en vind 16° C een heerlijke temperatuur om in te werken. Het is bij mij bij één sauna bezoek gebleven.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ik heb liever -10 als 20+ graden
    Kan zo slecht tegen warmte
    Sauna begin ik niet eens meer aan, al meerdere keren meegemaakt dat ik helemaal duizelig word en instort op moment dat ik eruit stap
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    Heerlijk 1k ga iedere maand een keer naar de sauna en hoe heter hoe beter, k neem meestal de sauna van 90 gr.
    Je raakt ook heel veel afvalstoffen kwijt, is zeker bij afvallen belangrijk.
    En ik ben altijd herboren als ik thuis kom
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    september 2015 aangepast
    Opties
    Nou geef mij maar 25+
    en dan lekker op het strand.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Zo heeft ieder zijn ding natuurlijk :smile:

    Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar mijn lichaamstemperatuur ligt 2-2,5 graden lager als die van de "normale" mens
    Misschien dat dit een reden is dat ik slecht tegen hitte kan, maar dit is een hele grote misschien. Heb er nooit naar gevraagd bij een arts ofzo
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Als ik naar de sauna geweest ben sterf ik altijd van de honger en vreet de halve koelkast leeg
    Haha... what the hell?! :D
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Opties
    Ik zit heel graag stil achter mijn laptop, haha. Ik schrijf veel, lees veel en breng veel tijd door op een forum. Ook op Tumblr, trouwens. Ze hebben een enorme fitness community daar.
  • LisannevdL
    LisannevdL Berichten: 27 Member
    Opties
    Leuke topic! :) Eens even kijken:

    - (Web) design en development, mag dan wel mijn werk zijn maar het is ook mijn hobby!
    - Gamen, voornamelijk op de PS3/4/Vita
    - TV series, en yay het is september dus een hoop series beginnen weer
    - Buiten fietsen, heerlijk om lekker in natuur te zijn
    - Skiën, hopelijk kan ik dit jaar weer naar Oostenrijk of Frankrijk!
    - Reizen, heb al veel van de wereld (voornamelijk de VS, omdat ik daar gewoond heb) gezien, maar nooit genoeg!
  • PsychoBitch85
    PsychoBitch85 Berichten: 24 Member
    Opties
    jpderidder schreef: »
    boog schieten heb ik ook ooit een jaar of twee gedaan is echt heel zen!
    Het kan inderdaad heel ontspannen zijn, dat ligt er aan welke tak van boogschieten je kiest ik heb altijd competities gedaan en wedstrijden (recurve) en werkte er steeds weer aan om vooruitgang te boeken.
    Tot ik een blessure kreeg 2 jaar terug en verplicht moest stoppen voor tijdelijk.
  • louiseladybug08
    louiseladybug08 Berichten: 40 Member
    Opties
    Naast lopen hou ik van reizen, lezen (als er tijd is), haken/breien, koken en bakken, mijn poezen, shoppen en lekker kletsen met vrienden. Russisch en Russische cultuur boeien me ook wel.
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Ik heb ooit een keer drie maanden Russische les gehad. Ik vond het schrijven en lezen heel erg moeilijk, vooral als je handschriften op zijn russisch moet lezen. Spreken ging wel goed (als ik éénmaal wist hoe ik het uit moest spreken).

    De boeken die ik had (voporal van de bieb) kon ik meteen wegdoen. Dat bleek Russisch te zijn wat bijna niemand spreekt. Wel veel kranten gelezen en een paar Russische films gekeken als leermateriaal.
  • louiseladybug08
    louiseladybug08 Berichten: 40 Member
    Opties
    Ik heb ooit een keer drie maanden Russische les gehad. Ik vond het schrijven en lezen heel erg moeilijk, vooral als je handschriften op zijn russisch moet lezen. Spreken ging wel goed (als ik éénmaal wist hoe ik het uit moest spreken).

    De boeken die ik had (voporal van de bieb) kon ik meteen wegdoen. Dat bleek Russisch te zijn wat bijna niemand spreekt. Wel veel kranten gelezen en een paar Russische films gekeken als leermateriaal.

    Jammer dat men er zo weinig mee kan doen; je verleert het snel; ik volgde 5 1/2 jaar les en vond het boeiend. Inderdaad niet evident dat cyrillisch schrift!
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Jammer dat men er zo weinig mee kan doen; je verleert het snel; ik volgde 5 1/2 jaar les en vond het boeiend. Inderdaad niet evident dat cyrillisch schrift!
    Voor mij is het alweer 19 jaar geleden. Ik had toen een eigen bedrijfje om zakenlui die in Rusland een nevenvestiging wilde openen te beveiligen.
  • martienroelofs46
    martienroelofs46 Berichten: 2 Member
    Opties
    Nu zie ik dat het laatste bericht van oktober vorig jaar is en vraag me af of dit topic nog gelezen zal worden. Maar goed, hierbij mijn reactie. Naast mijn werk als zelfstandig ondernemer heb ik gelukkig ook nog tijd (heb ik natuurlijk helemaal zelf in de hand) voor ontspanning. Maandag, woensdag en vrijdagavond 2 uur bodybuilding en 1 uur cardio. Dinsdagavond 1/2 uur en donderdagavond 1 uur cross-workout. Dat is best pittig, maar dat doe ik om het figuur te bereiken wat ik wil hebben en daarna kan het wat minder en gewoon dat figuur onderhouden. Ik ben beslist geen prof. bodybuilder, maar wil gewoon een goed lichaam want zoals ik vorig jaar was dat kan echt niet meer (zie foto's op dit forum bij: even voorstellen) Naast deze sport heb ik Flight-simulatie als hobby. Natuurlijk mijn computer en hou erg van muziek die ook dagelijks aan staat. Verder maakte ik korte speelfilms waar ik leuke prijzen mee heb gewonnen, maar daar heb ik even geen tijd meer voor. Ik heb ook nog een boek (thriller) geschreven die ik nog verfilmd wil hebben. Verder hou ik erg van goede films kijken.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    @martienroelofs46 Wauw, je bent een bezig bijtje zeg. Welkom bij MFP, zag je fot's bij Voorstellen, en knap gedaan hoor, wat een transformatie al
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik doe aan handbal waar ik ook in het bestuur zit van de lokale vereniging. Echt een gezellige club, alleen tikt het bier soms helaas wel wat aan. Gelukkig nu de knop omgezet om daarmee te minderen. Een of twee biertjes mogen, daarna is het uit. Waren er ook maar gezonde snacks in de kantine, want dat is echt een drama. Gelukkig mag ik zelf gewoon wel wat meenemen maar er is echt bijna alleen maar frituur of andere snacks.

    Verder vind ik het leuk nieuwe marketing ontwikkelingen te volgen zoals bijvoorbeeld hoe de Star Wars film zo'n succes werd en andere grappige guerrilla marketing dingen zoals Ikea die keukens verhuurt aan mensen om ze daar te laten koken.

    Gamen is ook een van m'n hobbies. Momenteel erg actief met League of Legends. Als laatste online erg actief in verschillende communities, zoals deze waar ik een oogje in het zeil houd ;).